Offtopic - Vad tycker vi om det?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Offtopic - Vad tycker vi om det?
Vår gode webb-super-danne har lagt upp en ny avdelning här i forumet idag.
Vad tycker vi om den?
Här finns det plats för övrigt skitsnack som inte har med bilar och motorer att göra.
Som ni ser är en hel del ämnen flyttade ifrån Allmänt.
Vad tycker vi om den?
Här finns det plats för övrigt skitsnack som inte har med bilar och motorer att göra.
Som ni ser är en hel del ämnen flyttade ifrån Allmänt.
Senast redigerad av 1 Samuel S, redigerad totalt 7 gånger.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Ja jag funderade på det med.Maccan140 skrev:Varför är ditt namn i gröntför förresten? Det har ju varit gult innan ju... Är det för du är lite bättre än alla oss andra? :wink:
Men Lotus Samuels var också gult såg jag, så det måste ju bara va så enkelt att vi kör så mycket bättre bilar än er andra.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
hahahahahahahahaha!!!! Bra sagt!BMW Samuel skrev:Ja jag funderade på det med.Maccan140 skrev:Varför är ditt namn i gröntför förresten? Det har ju varit gult innan ju... Är det för du är lite bättre än alla oss andra?
Men Lotus Samuels var också gult såg jag, så det måste ju bara va så enkelt att vi kör så mycket bättre bilar än er andra.

och ja tycker det här var fiffigt gjort! kanon! *applåder*
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag är grön... He he...BMW Samuel skrev:Ja jag funderade på det med.Maccan140 skrev:Varför är ditt namn i gröntför förresten? Det har ju varit gult innan ju... Är det för du är lite bättre än alla oss andra?
Det har absolut med bilarna att göra.

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Legend!
- Kontakt:
Alla som vet nåt om Opel, vet att de rätta färgerna är gult, vitt och grått. Opels tävlingsfärger, syns på de goa Ascona/Manta 400 från 80-talets tidiga år... Men den snabbaste färgen är Kardinalrot! HA HA HAAA!! Jag kör så gräsligt fort!!!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
-
- Gör inte annat än skriver...