Var på Punkt i fredags, blev smygfotograferad av nån paparazzi (stavning?) Men det blev lite reklam för klubben allafall!!
Åsikter om Punkt förresten? Personligen så tycker jag det varit både bättre och sämre gånger men klart godkänt. Några mer eller mindre annorlunda inslag som att dreja en räv kan nämnas :)
Jag själv var inte där senaste gången, men jag anser att det är dags att lägga ner Punkt, innan det börjar bli dåligt. Man ska sluta när man är på topp. Fast det är ju min egen, högst personliga åsikt, som salig Christer Glenning brukade säga.
jag tror nog att Punkt kommer "läggas ner". Men bara i den form det är nu, vad jag har hört så ska det komma något annat istället, så jag tror inte att det är någon risk att de lägger ner ALLT.
Lite tråkigt att folk har fått så höga krav på Punkt, alla förväntar sig hela tiden att det ska va bättre än förra gången, annars så skriker många "Det var genomdåligt, lägg ner genast!" i kör...
Punkt har ju blivit en klar succé, det är allafall en sak som är säker, och viktigast av allt, jag tror många är där som inte brukar gå i kyrkan annars...
"If you are not living on the edge, you are taking up too much space" - No Fear