Jag såg det!! Jag trodde saaben skulle vinna, men icke sa nicke! fel hade jag..!! Tyckte det va coolt att volvon vann! grattis till volvokillen! han måste vara nöjd!
Tycker det faller sig ganska naturligt att växellådan i Saaben inte höll för de 400+ hästar den hade... den hade ju gått 20 000 mil också, kanske spelar en viss roll.
Jas provkörningen va ju lite ovanlig med. Grymt bra tv-program det där.
om du bara vill titta på svenska-b serier (typ farmen) så kan man ju ta bort reklamen, annars får vi nog stå ut med reklam...
motorjournalen har väl en annan målgrupp än trafikmagasinet, galet motorfolk
Ando skrev:om du bara vill titta på svenska-b serier (typ farmen) så kan man ju ta bort reklamen, annars får vi nog stå ut med reklam...
Hallå där! Farmen b-serie?!??! Nej du... Farmen är en riktig kvalitets-doku-såpa!!!!!
Ando skrev:om du bara vill titta på svenska-b serier (typ farmen) så kan man ju ta bort reklamen, annars får vi nog stå ut med reklam...
Hallå där! Farmen b-serie?!??! Nej du... Farmen är en riktig kvalitets-doku-såpa!!!!!
hmm....nu sa du nåt falskt...
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Alltså, jag har ju samlingsvideon av Motorjournalen, men till och med den stod sig slätt i Torsdags. Vilket program.
Att Volvon skulle vinna var väl rätt klart, han hade ju satsat mer på 402 såg det ut som. SAABen verkade mer vara en grym vägbil.
På tal om SAAB, så en film igår Total Action, fransk, där körde de 9-5 och motorljudet var hör och häpna: V8 , förutom när de varvade ut, då kom fyran igen. Tokmysko. Men sjysst film.
Annars kan man spela in motorjournalen och sen snabbspola under reklamen, då tar det bara 40 min att se programmet. Sen har man 20 minuter av dan kvar till annat nyttigt.