Följer du Popstars på kanal 5?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Följer du Popstars på kanal 5?
Vilken tycker ni ska vinna?
Jag håller på Simon!
Jag håller på Simon!
Jao, och dessutom så är det en medlem i vår klubb som var med i FameFactory. det säjer det mesta. Men jag har inte heller TV3...Feffe skrev:Fame Factory spöar Popstars med flera billängder. Det är mycket bättreklass på deltagarna. Synd att jag inte har TV3 hemma bara....
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
http://www.aftonbladet.se/noje/famefactory/hannah.htmlMae skrev:Vilken klubbmedlem är det som är med i Fame Factory? :o
Är med i klubben. Sjunger ju i NBS till vardags :)
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Klart man följer POPSTARS!!!!!!!!!!!! Det är ju skitkul! Martin, Jamie, Johannes eller Simon ska vinna...har inte bestämt mig än... 

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Tycker inte att det finns nåt vettigt att se på Tv, förutom motorjournalen och MAT. Tur att man har discovery, där sänder dom dokumentärer dygnet runt. Dokusåpor är ju rena skiten, och nu börjar nästa plåga. Robinsson. Snälla sluta nu!
Om man ändå måste välja mellan pest och kolera så är Fame factory den klart bästa såpan fastän Bertfjärt är inblandad
Om man ändå måste välja mellan pest och kolera så är Fame factory den klart bästa såpan fastän Bertfjärt är inblandad
Emil Tubbin
-
- Legend!
De visar ett program som heter "Skroten", väldigt kul/intressant att titta på, handlar om att man ska bygga en förbestämd grej (t.ex. en isjakt, bil...), sen får man bara använda grejer på skroten också...titta på det om ni har Discovery323poweremil skrev:Tur att man har discovery, där sänder dom dokumentärer dygnet runt.
JOHANNES VANN POPSTARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAN ÄR JU HELT SJUKT BRA!!!!!!
så kul å se hur glad han blev..han började gråta och kunde knappt sjunga sin sång...det kallar jag MAN!!!
så kul å se hur glad han blev..han började gråta och kunde knappt sjunga sin sång...det kallar jag MAN!!!

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Skärp dig Dalle ****e!!!Dalle skrev:*host*