Zeb är kung!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Zeb är kung!
Zeb är en fin kille han, ska ni veta. Han körde mig och CorsaHenke från Jönköpning hem till Värnamo idag, bara för att han är så snäll.
Jag sålde nämligen min 3000 och hade då ingen bil hem...
TACK ZEB!
Jag sålde nämligen min 3000 och hade då ingen bil hem...
TACK ZEB!
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Där påminde du mig om något..! Hehe så du har hört om detta.Gindemo skrev:Hur gick det med dina (Zeb) planer att åka runt i Europa med en folkabuss???
Inser du vilken bild läsarna av denna tråd får av mig, en snäll, snygg, godluktande och nu också galen människa

Hehe kuska runt i Europa i en folkabuss, detta var några galna planer som drogs fram av två minst lika galna femton-
åringar. Sen gick den ene och gifte sig och nu undrar jag om han blir ivägsläppt på en sån resa. Så tills jag hittar nån
annan som vill se sig om i Europa på detta sätt så ligger dom planerna i frysen
När åker vi??Zeb skrev: Så tills jag hittar nån
Några polare till mig gjorde detta i sommar. De köpte en gammal risiv LT31a ifrån banverket och byggde om till husbuss. De lät dock färgen fortsätta vara skrik orange, och de fina dekalerna där det stod BANVERKET stort och fint lite här och där fick sitta kvar.
Efter att ha varit ända nere vid gränsen emot Marocco, vid Spanien. Tog de sig til Kroatien där de lämnade den på en bilskrot med rasad motorm, sen var det täget hem till Sverige.
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Själv har jag (vi) faktiskt möjligheten att göra en sådan resa. Faktum är att vi sommras åkte i vår saab runt i sverige. Det är ganska enkelt att fälla baksätet, sedan har vi köpt två skumgummimadrasser som vi skurit ut för att passa där bak. Och ett snyggt grått sängöverdrag. Bara att lasta över packningen i framsätet sedan går det perfekt att sova i bilen. Tonaderutor, spritkök och en 12v kylväska är ett måste....Zeb skrev:Där påminde du mig om något..! Hehe så du har hört om detta.Gindemo skrev:Hur gick det med dina (Zeb) planer att åka runt i Europa med en folkabuss???
Inser du vilken bild läsarna av denna tråd får av mig, en snäll, snygg, godluktande och nu också galen människa
Hehe kuska runt i Europa i en folkabuss, detta var några galna planer som drogs fram av två minst lika galna femton-
åringar. Sen gick den ene och gifte sig och nu undrar jag om han blir ivägsläppt på en sån resa. Så tills jag hittar nån

Kanske kan man lura med sig en (föredetta) tokig 15-åring till sommaren. Han har planer på att sälja sin Puma och köpa sig en 900 istället.

Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Jag och min stora trutCorsa Henke skrev:När åker vi??Zeb skrev: Så tills jag hittar nån
Några polare till mig gjorde detta i sommar. De köpte en gammal risiv LT31a ifrån banverket och byggde om till husbuss. De lät dock färgen fortsätta vara skrik orange, och de fina dekalerna där det stod BANVERKET stort och fint lite här och där fick sitta kvar.
Efter att ha varit ända nere vid gränsen emot Marocco, vid Spanien. Tog de sig til Kroatien där de lämnade den på en bilskrot med rasad motorm, sen var det täget hem till Sverige.

kassan är tom lagom till sommaren och sen när man har jobbat hela sommaren och har lite pengar
så börjar plugget igen, känns som att man ligger i otakt

-
- Legend!
Det skulle vara väldigt intressant att se budgeten på en sådan resa. När vi var nere i Italien våren 2000 så kostade det massor. Men vi bodde ingen natt i bilen utan på hotell och vandrarhem.Corsa Henke skrev:Några polare till mig gjorde detta i sommar. De köpte en gammal risiv LT31a ifrån banverket och byggde om till husbuss.