"Att Mijailovic i ren desperation snärjer in sig i ett bisarrt religiöst påstående när han försöker förklara överfallet på Anna Lindh genomskådas nog av alla."
"Sverige har gått från att vara ett land som byggts på varma kristna grundvalar till att bli ett kallt humanistiskt och kristendomsfientligt samhälle, där de kristna numera är en minoritet som ska tystas ner och helst förpassas till ett museum."
Den sista är nog mest aktuell tror jag. tyvärr ligger det mycket i det
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Kan hålla med om att han skrev vetiga saker i den artikel men kristendomsfientligt samhälle?? Jag har aldrig någonsin mött motstånd till min tro och jag tror inte vi vet vad motstånd är om man gämför med länder tex kina där du blir fängslad och dödad för det du tror på....
Neider skrev:Kan hålla med om att han skrev vetiga saker i den artikel men kristendomsfientligt samhälle?? Jag har aldrig någonsin mött motstånd till min tro och jag tror inte vi vet vad motstånd är om man gämför med länder tex kina där du blir fängslad och dödad för det du tror på....
han menar nog inte riktigt på det sättet utan mer insändare i tidningar och så.. (det har jag set..) där skriver dom t.ex att man ska "avveckla" julen osv...
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Neider skrev:Kan hålla med om att han skrev vetiga saker i den artikel men kristendomsfientligt samhälle?? Jag har aldrig någonsin mött motstånd till min tro och jag tror inte vi vet vad motstånd är om man gämför med länder tex kina där du blir fängslad och dödad för det du tror på....
han menar nog inte riktigt på det sättet utan mer insändare i tidningar och så.. (det har jag set..) där skriver dom t.ex att man ska "avveckla" julen osv...
Jo så kan han ju mena förstås fast det var ett starkt utryck han använde.
Jo så kan han ju mena förstås fast det var ett starkt utryck han använde.
jo, men jag förstår hónom också. jag möter mycket >prat< mot kristendomen.. (även om allt inte är så seriöst..)
[Joel Christoffersson]