Från och med nu får ni ta väl hand om min gode vän Johan Westerlind.
Han och hans fru RosMarie har nu lämnat oss i Eskilstuna för att bosätta sig i Mullsjö.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Trots att jag är från Grannhålan Habo, så är jag oftast där på ungdomssamlingar, samt "Café en trappa ner". I pingstkyrkan då. Väldigt trevligt, med pratglada människor.
Vi ses där...
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Vill man bli go vän me mig så är det bara att komma förbi Finkgatan 41F o bjuda på goa saker. Bullar, bakelser o fina provkörningar av fina bilar. de blir man gla' av.
Westerlind skrev:Vill man bli go vän me mig så är det bara att komma förbi Finkgatan 41F o bjuda på goa saker. Bullar, bakelser o fina provkörningar av fina bilar. de blir man gla' av.
mvh Johan A Westerlind :lol:
Det gröna passat-aset står på Hökgatans parkering (14c) men du kanske nöjer dig med bullar?
Jonas Larsson-Aegher
Kör hellre Passat än åker bil! www.passat32.de
Westerlind skrev:Vill man bli go vän me mig så är det bara att komma förbi Finkgatan 41F o bjuda på goa saker. Bullar, bakelser o fina provkörningar av fina bilar. de blir man gla' av.
mvh Johan A Westerlind
det är ju nära missionskyrkan det! kom dit vetja! det finns några (typ ... 2 inkl. mig ) motorintresserade ungdomar + lite annat gott folk. osså mycket fika
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.