Nära nu... LMBiiiver skrev:vad exakt menar ni med personangrepp....? har ja angripit karlsson när ja skriver att "vi har en oplockad gås...... som går fritt här ute....."Karlsson skrev:Jag tar alla dina inlägg som personangrepp....Biiiver skrev: vi har en oplockad gås......... som går fritt här ute....
hade jag däremot skrivit att vi har en oplockad gås med varandra hade de väl varit en annan sak.
....
2 Fast 2 Furious - Väderlös!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
-
- Legend!
- Kontakt:
Widell skrev:Fast det vet ju inte folk utifrån som kommer hit och läser. Inlägget om försäkringar kanske borde editeras en aning med tanke på hur det låter.
point taken.
blir kanske lite "hemma" -blind när man vet att de bara fjantar sig.
------
Skulle herrarna Karlsson och Biiiver vara så vänliga att lägga av?

Om det nu inte är så att ni är sura på varandra på riktigt, då rekomenderar jag ett knytnävsslagsmål. Dock inte i ordform på forumet.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Jag har prexis tittat på den.
De två största felen:
1. Digital filmkamera, vilket innebär mycket utfrätt ljus.. Dåligt.
2. En Evo 9 är fyrhjulsdriven(?), men ändå spinner han bara på bakhjulen i en scen.
De två största felen:
2. En Evo 9 är fyrhjulsdriven(?), men ändå spinner han bara på bakhjulen i en scen.
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
ja lägger av direkt och kommer inte att skriva något inlägg igen förrän tidigast 12 juli.Daniel Magnusson skrev:Widell skrev:Fast det vet ju inte folk utifrån som kommer hit och läser. Inlägget om försäkringar kanske borde editeras en aning med tanke på hur det låter.
point taken.
blir kanske lite "hemma" -blind när man vet att de bara fjantar sig.
------
Skulle herrarna Karlsson och Biiiver vara så vänliga att lägga av?![]()
Om det nu inte är så att ni är sura på varandra på riktigt, då rekomenderar jag ett knytnävsslagsmål. Dock inte i ordform på forumet.
[ja njuter]
SLISK racing MFR
vw passat -02 tdi
SLISK racing MFR
vw passat -02 tdi
såg den i torsdags.... det bästa med filmen va att Vin Diesel dök upp

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Han kan ju ha bytt ut diffen till en ställbar så han kör med 90% drivning bak, man vet ju aldrigJAC skrev:Jag har prexis tittat på den.
De två största felen:

Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Megapostare!
Kanske lite onödigt att skriva.Miss J skrev:såg den i torsdags.... det bästa med filmen va att Vin Diesel dök upp![]()
![]()

Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
japp helt onödigt, som så mycket annat som skrivs i denna tråden..Anders Eldehage skrev:Kanske lite onödigt att skriva.Miss J skrev:såg den i torsdags.... det bästa med filmen va att Vin Diesel dök upp![]()
![]()
Nu har jag sett den så det spelar inte mig någon roll men tråkigt att få reda det om man inte har sett den men tänker se den.
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu