Tycker att denna klubb är perfekt för oss som redan har en stark tro eller kanske rent utav är bara nyfiken på vad vi tycker är viktigt i livet , förutom att köra/mecka/snacka bilar 24x7 om året ..

Mvh
Patrik
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Ok, inte så mycket att uppdatera.Elias skrev:Jag är en kille född -79 från Norrbotten.
Tillhör Elimförsamlingen i Gammelstad, en baptistförsamling som sammarbetar med Evangeliska Frikyrkan.
Född i Boden, uppvuxen i Boden och Luleå.
Håller på DIF i hockey, tycker inte om fotboll.
Jag gillar att sjunga, har sjungit i två rockband (The Lekerz och High Voltage), två gospelkörer (Oldtown Gospel Choir och Joybells) och Öppna kören i min hemförsamling.
Samlar på Bburago modellbilar, inte de dyraste men ganska detaljerade och inte så plastiga.
Har 26 eller 27, vet inte riktigt.
Är en något av en Ferraristi, ingen bil är som den röda - Il rosa - annars är det Volvo som gäller.
Tog tävlingslicene för gocart, men det var för många år sedan och flera kilo med för den delen.
Älskar skotrar, skulle skaffa en direkt om jag hade råd men tvåtaktsmotorer, 4-meters mattor och variator i kombination ger ingen bra bränsleförbrukning. 4-taktarna är ju på gång men det dröjer till jag har råd ändå.
Tar busskort just nu, klart mycket skojigare än att köra bil, kanske säger mer om vad vi har för bil än om hur det är att köra buss.
Bil ja, en MB 300 D aut. -87 som precis snurrat om till 30000.
Går som en klocka....från Ö&B, för SAKTA!![]()
Sen har vi ju mammas 240, en GL från -84 som jag fick äran att föra till de 20000 för två månader sedan, pärlan i vagnparken.
Ingen rost, omlackad förra sommaren, rekondad en gång i år.![]()
Heter KjellElvis på lunar och har #176663269 på icq.
Hejs...
Daniel Magnusson för fyra år sedan skrev:Japp för att bryta trenden med styrelsemedlemar så skriver jag en vanlig medlem. Nja, nästan i alla fall, jag är ordförande i motorsportsutskottet.
Jag är född 791217 och bor i Habo. Pluggar till "dataingengör med media och kommunikations-inriktning" (också långt namn) På högskolan i jönköping.
Äger en ämtre, påsse och strax en diesel goffe. Är förutom bilar intresserad av... Ja... öuhm... Ja jag har ju åkt en hel del skidor både på snö och vatten, sitter en hel del vid datorn och är gärna språkfacist![]()
Har även en flickvän, Elin som tar en hel del tid. Men det är ju tid man gärna offrar![]()
Nicket kommer av att jag äger en LT31 GTI.
Hmm...Maccan skrev:Bra talat!
Jag får väl fortsätta då...
Marcus Andersson heter jag. Är 22 och bor i den fina staden Värnamo. Sitter i styrelsen. Jag jobbar på en tuff bildemontering där man hittar mycket kul grejor till sina egna, och kompisars bilar. Mitt "nick" kommer av min underliga kärlek till Volvo 140. Min gröna 72:a skall renoveras i vinter.
Men annars så har jag fastnat i Opelträsket, då jag äger en Omega 3000, och en Omega MV6. När jag inte jobbar så tränar jag , meckar, hjälper till med klubbens grejor och är ute och glider. Jag har även stort musik-intresse, med gitarr som huvudinstrument.
Skulle nog kunna säga att jag är kubbens wannabe, då jag tycker bilen skall hellre se ut att gå fort, än att den behöver göra det!
Heter fortfarande Andreas, men är 23 nu. Bor fortfarande i Habo, men försöker att göra något åt det.Ando skrev:Bättre sent än aldrig!
Andreas Magnusson heter jag, är 18 år och bor i Habo.
Går sista terminen på gymnasiet och går där på Teknikprogrammet med inrikning företagande.
Körkort kommer väl snart hoppas jag, innan sommaren iallafall.
Ingen bil än men det kommer väl det också.
Är intresserad av datorer också, och det är väl där jag tillbringa större delen av min lediga tid (när jag inte sover självklart)