Det här är jag:
Jag heter Samuel H. Deivard, är 26 år gammal sen några år tillbaka
Född -68, räkna ut resten själva...
Har fru och tre barn. Vi bor i Tumbo som ligger dryga milen NV om Eskilstuna mot Västerås.
Min fru driver ett eget företag och där hjälper jag till med lite av varje.
Är inte medlem i klubben än men det har bara gått några dagar sedan jag anmälde mig på hemsidan.
Motorintresse har jag haft länge och en hel del billiga bilar har passerat min ägo.
Volvo 144,164,245, Saab 96,900, Opel C-Kadett (många, de var väldigt billiga och delar behövdes...)
Sedan några år har jag snöat in totalt på Land Rover. Har numera vårdnaden av 4½ stycken.
Ett a-traktorreggat renoveringsobjekt från -61?.
Min bruksbil, en zebrarandig pickup från -67.
http://www.annsam.se/zebra (sidan är under uppbyggnad men tiden vill inte riktigt räcka till)
En stationsvagn från -73 som jag skulle renovera växellådan på.
Nu har jag råkat plocka ner halva bilen så det ser ut att bli en halv helrenovering.
Man hittar ju alltid något mer att fixa när man börjar riva i gamla bilar.
En Defender stationsvagn -02. Är egentligen min frus firmabil men jag har glädje av den ibland.
Typ när den ska tankas eller tvättas
I och utanför garaget ligger ungefär en halv bil i delar. Det mesta härstammar från en 67:a.
Lite annat motordrivet finns också som mopeder, trädgårdtraktor, jordfräs (gammal och helt utan säkerhetsanordningar men med en vacker motor...) och grabbens Yamaha PW80 cross.
Fort går det inte med sådana bilar som jag har men å andra sidan är jag inte begränsad av vägar
En lite varning bara innan jag slutar min presentation.
Fråga mig något om Land Rover så slutar jag aldrig skriva/prata
Mitt nick är lätt att förstå var det kommer ifrån när man ser min bil...
/Sammy