Elias skrev:Grabbar, ni har INTE sett Herkules in New York.
Kan inte annat än att hålla med... den är så dålig så man bara måste se den.
Nja, ok.
Tips på andra kalkonrullar.
"The adventures of Ford Fairlane"
"Deadly prey"
"Kamrer Olsson...nånting" Härenstams sämsta!
"Napoleon Dynamite" Dock skitskoj, men sunkig film, tror att dom gjort den sunkig med mening.
Alesand skrev:Haha, har ni sett att det kommer en The Fast And The Furious 3? Heter typ Tokyo Drifting. Dom borde klippa ner filmen till 3 minuter sladdande ist.
Försent:
Henke skrev:Nu kommer ännu en uppföljare, The fast and the furious: Tokyo Drift.
Nya skådisar och så kommer den handla om drifting istället. Dissa eller hylla som ni vill, Jag kommer iallafall att se den.
Alesand skrev:Haha, har ni sett att det kommer en The Fast And The Furious 3? Heter typ Tokyo Drifting. Dom borde klippa ner filmen till 3 minuter sladdande ist.
de är nog ingen som kommer att tvinga dig att se den om du inte gillar den typen av filmer.
de är nog ingen som kommer att tvinga dig att se den om du inte gillar den typen av filmer.
Fast, det fånigaste är att jag ändå kommer att se den, förmodligen på bio, direkt vid premiären.
Fast, det fånigaste är att jag ändå kommer att se den, förmodligen på bio, direkt vid premiären.
Jag såg den i fredags med min fru. Hon hade fixat barnvakt och sen åt vi grekiskt efteråt. En riktigt bra present. Ni som tycker om drifting och de andra filmerna ska helt klart se den på bio.
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Anders Eldehage skrev:Jag såg den i fredags med min fru. Hon hade fixat barnvakt och sen åt vi grekiskt efteråt. En riktigt bra present. Ni som tycker om drifting och de andra filmerna ska helt klart se den på bio.
Varför skriver ni då så mycket i denna tråden.
Mig veterligen så handlar denna tråden om The fast & Fourius och inte och oplockade gåsar som springer fritt där ute.