Jaha, då bär det av till Frankrike imorgon då...tåget till Jkpg går 6.55, framme ca. 07.10 kanske...där kommer samuel och hämtar Carro och mig, sen bär det av till åhämta anna å sen bär det av till Samuel och sen så åker vi till Malmö, för att ta flyget kl. 12.40...jag ska flyga för första gången..hehe!! Ajja....ni får ha det så bra här hemma i Sverige utan oss!!
det blir mycket fina bilar och båtar!! de ni!!
Vad ska ni göra denna veckan då? Jobba? Skola? SURT!!!
Miss J skrev:Jaha, då bär det av till Frankrike imorgon då...jag ska flyga för första gången..hehe!! Ajja....ni får ha det så bra här hemma i Sverige utan oss!!
det blir mycket fina bilar och båtar!! de ni!!
Vad ska ni göra denna veckan då? Jobba? Skola? SURT!!!
Jasså du får följa med dit?!? En sak ska du ju veta och det är att...... Eller ...nä de tar vi en anna gång. Men ett tips är att du håller dig i lägenheten, eller åtminstone nära den. Det kan finnas en del överraskningar där...
Själv så sticker jag till tyskland imorgon. En stor konferans med ca 10000 deltagande. Förmodligen en hel del halleluja och en del amen blir det med tror jag. Skulle kanske ta med en bil hem...... hmmmm...
Någon i klubben som vill ha hjälp med hemkörning av snabba bilar, finns möjlighet till det mot veckoslutet. Ring mej...