bonsaikitten
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
bonsaikitten
http://www.bonsaikitten.com/bkmethod.html
Fick denna länk av en kusin, har svårt att tänka mig det är riktigt. Vidrigt isåfall.
Fick denna länk av en kusin, har svårt att tänka mig det är riktigt. Vidrigt isåfall.
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Opel Omega -00 -- Bruksbil
-
- Legend!
- Kontakt:
Var har du fått den informationen?Mae skrev:Det är fejk!
Det finns sjuka människor som gör såna här grejer. Enligt vad jag lyckades luska reda på när jag såg detta första gången för nåt år sedan så är det äkta. Kan ha fel, men jag tror tyvär inte det...
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Jag har sett detta förut..och det är inte fejk....hemskt är vad det är!! Stackars katter... 

----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Jag fick bonsaikitten som ett kedjemail av en kompis för ungefär ett år sedan.
Jag vidarebefodrade mailet till en tjejkompis i Jönköping som tog detta på största allvar och hade tydligen ställt sig upp på någon högskola och börjat snacka om detta.
Alla började att skratta åt henne av den anledningen att hela den här grejen med katterna var och är fejk.
Det var först när hon var hemma och hälsade på i skåne som jag fick reda på att det hela är fejk.
Hon kom mig och talade om hon gjort bort sig för att det här med Bonsaikitten var fejk.
Sååååå ä dä!
Jag vidarebefodrade mailet till en tjejkompis i Jönköping som tog detta på största allvar och hade tydligen ställt sig upp på någon högskola och börjat snacka om detta.
Alla började att skratta åt henne av den anledningen att hela den här grejen med katterna var och är fejk.
Det var först när hon var hemma och hälsade på i skåne som jag fick reda på att det hela är fejk.
Hon kom mig och talade om hon gjort bort sig för att det här med Bonsaikitten var fejk.
Sååååå ä dä!

Jo det är ju bevisat mer än en gång att det som skrivs i tidningar är skit.. tv3 har väl inte så hög status de heller... Jag har hört att det ska vara fejk med..Karlsson (AudiSport) skrev:Men jag är ganska säker på jag sett de på något teve program, kanske tv3 direkt och då är de kanske inte så säkert. Tror det stod i aftonbladet och expressen också. Men dom kan ju faktiskt bli lurade.
Vi får hoppas att de är falskt, annars är de sjukt.
Rätt smart av den som gjort den iaf.. för det leder ju till att en massa (suck!) människor spammar gärnet (i typ av tex. kedjebrev) utan att den som gjort det behöver lyfta ett finger... o spam är ju inget kul! Inte nån stans!

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03