Rally 18juni skilling 500

Allt som INTE handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Ekdahl
Postare

Rally 18juni skilling 500

Inlägg av Ekdahl »

Hej!

Den 18 juni går skilling 500 av stapeln jag har hand om en special sträcka. Där det går åt lite personer som har hand om tex. vägvakter, tid-tagning, m.m. Så är ni intresserade av att hjälpa till så kontakta mig på tele 070 3471770 eller skicka ett mail. Skulle vara kula att kunna bemanna en sträcka med folk från attitude. Den 29 maj så har vi lite utbildning i den utrustning som vi använder och säkerhetsinformation.
Titta in på ssmk.se så finns det lite mer info om tävlingen där.

Mvh Andreas Ekdahl
Skillingaryd
Senast redigerad av 1 Ekdahl, redigerad totalt 8 gånger.
Jonas Öhman
Deluxpostare!
Kontakt:

Re: Rally 18juni skilling 500

Inlägg av Jonas Öhman »

Ekdahl skrev:Hej!

Den 18 juni går skilling 500 av stapeln jag har hand om en special sträcka. Där det går åt lite personer som har hand om tex. vägvakter, tid-tagning, m.m. Så är ni intresserade av att hjälpa till så kontakta mig på tele 070 3471770 eller skicka ett mail. Skulle vara kula att kunna bemanna en sträcka med folk från attitude. Den 29 maj så har vi lite utbildning i den utrustning som vi använder och säkerhetsinformation.
Titta in på ssmk.se så finns det lite mer info om tävlingen där.

Mvh Andreas Ekdahl
Skillingaryd
Jag har många järn i elden, men jag ska se om jag kan, för visst vore det kul med många attitudare på en sträcka. Jag har bokstaven A på min funktionärslicens och har varit allt från biträdande TL till vägvakt i rally.

/Jonas
Skriv svar