Man kanske ska lyxa till det och köra lite med beige-rekorden?
Den är numer utrustad med en short-shift prototyp, och rullar på sportiga Westlake däck! Akta er...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Karlsson skrev:rullar på sportiga Westlake däck! Akta er...
Å ja ska nog hänga in en wunderbaum. Lätt.
Bytte motor i P-a's blåa kadett i lördags. Hmm.. Fast den har bara komp på två cylindrar. (11, 12, 6, 7) Blockpackningen verkar ha lämnat in. Men den går bättre än sur-orginalaren, så det får bli så. Ska försöka på dit nån dadar-variant av fjäderbens-stag på den. Inte för att den har några fjäderben men... det är tufft.
Sen måste ja nog ställa om kammen lite på min. Fick den nog nån kugge fel när ja bytte vattenpump.
Sen ska nog två slet-oplar kunna komma från Tidahôla.
Vad är det för typ av bana? när jag först hörde om denna träffen så skulle det vara en blandning mellan rallyträff och konbana. Nu låter det som en ren konbana. Vill veta då man har olika bilar för olika träffar
Vad jag förstått verkar det vara en konbana som går runt på nåt slags industriområde på nåt vis. Alltså inte superstage utan mer som en hemmagjord bana där man får ut så mycket av området som möjligt??
Men ja vet inte...
Får se.. kanske kommer o pinar ut 325:an de sista innan vintern.. kanske kanske..
Ivarsch skrev:Vad jag förstått verkar det vara en konbana som går runt på nåt slags industriområde på nåt vis. Alltså inte superstage utan mer som en hemmagjord bana där man får ut så mycket av området som möjligt??
Men ja vet inte...
Får se.. kanske kommer o pinar ut 325:an de sista innan vintern.. kanske kanske..
Det finns möjligheter att variera banan under dagen. Är det någon som vill ha riktigt tuffa tag kan jag släpa dit ett par vattenfyllda tomfat.
Beträffande rallyträff går det också att ordna och i princip när som helst.