Då kommer Attitude norr att vara närvarande med monter.
Vi vill nu att du som bor i närheten (40 mils radie, ett schtenkast med andra ord...

Du berhöver inte ha en showstopper, eller ens bil när jag tänker efter, buss, MC, skoter eller dylikt med motor går finfint. Det visar ju bara bredden i klubben.
Anmälan gör du själv på Bilsports hemsida senast den 2/6 ( http://www.bilsport.se/events/2006/even ... ntet=pitea )
Sen kommer vi att samlas innan vi åker in för att kunna ställa bilarna tillsammans. Depån är stor och vi ska ha en bra plats med stor yta.
Det kräver dock att du som kommer för att ställa ut mailar mig eller skickar ett PM, säg det INTE här på tråden, så jag vet hur kaxig jag ska vara när jag måttar upp vår monter.
Partytält med grill kommer att finnas där. Grillen får alla som ställer ut hos oss använda för att elda korv o.dyl. Mat finns också att köpa av SHRA Luleå på plats. Vi säljer klubbprylar och har brochyrer och godis för att dela ut. Vi har även några motorbiblar att ge bort om vi får samtala lite djupare med någon.
Entrén öppnar 0800 för utställare och förare och jag tänkte att vi åker från McDonalds vid E4:an i Piteå 0745 i samlad trupp mot Långnäs och Edps. Frulle finns också att köpa så ska ni åka långt kan ni vänta lite med den tills ni är framme. Senast 1030 ska man vara där för att ställa ut.
Vill ni fråga något så maila mig eller skicka PM.
Välkommen till rätt del av sverige.
Elias, #386