Sol på lördag!!!!! Jag sover någonstans i närheten mellan fredag och lördag om någon vill joina förlägret vore de kul. Är de någon som vill åka med från gbg så går de också bra.
Men ägarna är känsliga för att få klagomål, och då om det väsnas för mycket vilket det gör om däcken och motorn när man ligger på varvstoppet i dom breda kurvorna för länge.
Tyvärr men vi vet ju hur grannar kan va.
Martin Fåglefelt skrev:Kom ihåg att detta är en träff där "lek" är förbjudet. Självklart aggresiv körning ok, men ren drifting och burnande är strängt förbjudet.
Känns lite svävande, eftersom Calle skrev att "aggressiv körning med sladdar" är ok. Vissa, däribland jag, tycker ju inte de e så viktigt va man får för tid utan tycker de roligare att köra lite vidare spår. Bränna däck är ju lätt att undvika men gränsen mellan drifta o sladda känns ju hårfin?
Bäst är väl att man på plats säger till om det töjs på gränserna för mycket. Det löser sig nog så alla blir mer eller mindre nöjda.
Martin Fåglefelt skrev:Kom ihåg att detta är en träff där "lek" är förbjudet. Självklart aggresiv körning ok, men ren drifting och burnande är strängt förbjudet.
Känns lite svävande, eftersom Calle skrev att "aggressiv körning med sladdar" är ok. Vissa, däribland jag, tycker ju inte de e så viktigt va man får för tid utan tycker de roligare att köra lite vidare spår. Bränna däck är ju lätt att undvika men gränsen mellan drifta o sladda känns ju hårfin?
Bäst är väl att man på plats säger till om det töjs på gränserna för mycket. Det löser sig nog så alla blir mer eller mindre nöjda.
Ditt uttalande tyder på att du vet var gränsen går...
Konsekvensen vid buskörning är helt enkelt att vi inte är välkomna tillbaka...
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Ditt uttalande tyder på att du vet var gränsen går...
Konsekvensen vid buskörning är helt enkelt att vi inte är välkomna tillbaka...
Menar du att jag tänkt ut gränserna förr?
Bättre att prata klarspråk, jag tål kritik.