En dag på strippen i Piteå

Här snackar vi om kommande träffar.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

En dag på strippen i Piteå

Inlägg av Elias »

Lördagen den 10 juni ska tidningen Bilsport ha eventet En dag på strippen.
Då kommer Attitude norr att vara närvarande med monter.
Vi vill nu att du som bor i närheten (40 mils radie, ett schtenkast med andra ord... :wink: ) och har en bil kommer till Piteå den dagen för att ställa ut och kanske t.o.m. köra en vända på strippen.

Du berhöver inte ha en showstopper, eller ens bil när jag tänker efter, buss, MC, skoter eller dylikt med motor går finfint. Det visar ju bara bredden i klubben.

Anmälan gör du själv på Bilsports hemsida senast den 2/6 ( http://www.bilsport.se/events/2006/even ... ntet=pitea )
Sen kommer vi att samlas innan vi åker in för att kunna ställa bilarna tillsammans. Depån är stor och vi ska ha en bra plats med stor yta.
Det kräver dock att du som kommer för att ställa ut mailar mig eller skickar ett PM, säg det INTE här på tråden, så jag vet hur kaxig jag ska vara när jag måttar upp vår monter.

Partytält med grill kommer att finnas där. Grillen får alla som ställer ut hos oss använda för att elda korv o.dyl. Mat finns också att köpa av SHRA Luleå på plats. Vi säljer klubbprylar och har brochyrer och godis för att dela ut. Vi har även några motorbiblar att ge bort om vi får samtala lite djupare med någon.

Entrén öppnar 0800 för utställare och förare och jag tänkte att vi åker från McDonalds vid E4:an i Piteå 0745 i samlad trupp mot Långnäs och Edps. Frulle finns också att köpa så ska ni åka långt kan ni vänta lite med den tills ni är framme. Senast 1030 ska man vara där för att ställa ut.

Vill ni fråga något så maila mig eller skicka PM.
Välkommen till rätt del av sverige.
Elias, #386
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Som de ser ut så kommer jag nog med BIL. E21an alltså om inget oförutsett händer. Skjuten motor eller så, men de hoppas jag verkligen att jag slipper!

Skulle nog jagat fatt i en topp till. M20 topp, kvittar modell.

Om jag kommer utan bil så ställer man väl ut brukisen istället!

MVH 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Nicke Nyman skrev:Som de ser ut så kommer jag nog med BIL. E21an alltså om inget oförutsett händer. Skjuten motor eller så, men de hoppas jag verkligen att jag slipper!

Skulle nog jagat fatt i en topp till. M20 topp, kvittar modell.

Om jag kommer utan bil så ställer man väl ut brukisen istället!

MVH 8)
Ses där. Bed för sol.
RFC Roger
Dunderpostare!
Kontakt:

Inlägg av RFC Roger »

Nicke, bygg ihop och GE PELLE! :lol:
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil
:jaaaa: Chevrolet V8 thunder!
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

RFC Roger skrev:Nicke, bygg ihop och GE PELLE! :lol:
De kan du ge dig på att jag ska! Kommer inte snåla på något den där dagen! Men ska väl försöka åka några repor innan låda, kardan, diff eller drivaxlar säger upp sig! Har man tur så säger inget av dom upp sig! Men de återstår ju att se! ;)

MVH // Nicke 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
142 tixer
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av 142 tixer »

ska dokumentera EDPS så gott det går nu när inte volvon blir klar :(
kommer bilder/film!
Bild
/Johannes Selberg
Steve
Normal postare

Inlägg av Steve »

Har packat sista grejerna nu...jippie...5 timmars sömn att ladda upp på...LIKE IT!!
c ya there...påjka!
De kallar mig blyfot...=)
Skriv svar