Vill passa på att tacka å Automobils vägnar för att vi blivit inbjudna att medverka.
Jag tycker verkligen att ni lyckades igen. Extra kul med så många olika typer av bilar.
En riktigt trevlig banträff.
Riktigt trevlig dag, jag är helnöjd bra väder, mycket körning trevliga bilar mm.
bmw is:en funkade väldigt bra för att varit avställd i 1,5 år och inga vidare grejer gjort med den, fuel saver däcken funkade men inte mycket mer. men framför allt bilen höll både upp, ner och körningen utan några som helst problem. gick visst att drifta med den lite också fast det blev inge tuff rök som axel har....
Tack Gud för uppehållsväder! (det var blött på STCC i Anderstorp förstod jag). Min "is" hann knappt bli uppvärmd förrän en baktändning blåste sönder luftmängdmätaren. Tack ni som hjälpte till med mektips...
Kunde sedan tuffa hemåt på eftermiddagen.
Team RFC P1800 Streetdragstercruisergatbilsräserkonbanträff-bil Chevrolet V8 thunder!
Anledningen till varför jag är så ivrig över att se om det finns nåra är för att jag själv glömde både film å digitalkamera hemma, surt sa räven. Hade tänkt att det vore kul med några bilder på min bil.
Robin skrev:Anledningen till varför jag är så ivrig över att se om det finns nåra är för att jag själv glömde både film å digitalkamera hemma, surt sa räven. Hade tänkt att det vore kul med några bilder på min bil.
Vilken bil var din? Kan ju kika isåfall...
Robin skrev:Anledningen till varför jag är så ivrig över att se om det finns nåra är för att jag själv glömde både film å digitalkamera hemma, surt sa räven. Hade tänkt att det vore kul med några bilder på min bil.