Som vanligt gör Karlsson ett fantastiskt arbete. Ge honom en kram när ni ser honom nästa gång!
Det ska jag. Jag skulle gärna ge honom en puss med om det inte skulle vara risk för en snyting då.
Att ensam i regnet hålla ställningarna som tidtagare på detta eminenta sätt är värt en stooor eloge.
Och tack för en jätterolig bana Daniel
Fantastiskt rolig bil du har, enda nackdelen är väl att man måste ha 2 för att få plats
Att provköra denna var både bland det bästa och dummaste jag gjort under dagen. Blir en heldag på blocket.se imorgon
Fantastiskt rolig bil du har, enda nackdelen är väl att man måste ha 2 för att få plats
Att provköra denna var både bland det bästa och dummaste jag gjort under dagen. Blir en heldag på blocket.se imorgon
Det är bara till att sälja av en bunt Skylines och köpa den Gule så kommer du att få en av Sveriges snabbaste bilar.
Karlsson skrev:Det var nästan helt torrt vid kl 15 ungefär, det gjorde väl mellan 3-5 sek på tiderna.
Man var ju ganska sugen på att köra, men det är inte så kul med 1800 kg kombi.
Bara 200 kg mer än min häck.
Tiderna före lunch, kommer de oxå?
Så har man lite att jämföra med, blött vs "torrt"
Vi får se om jag orkar/hinner. Kanske senare i veckan.
Och ang kombiracing, din bil har nog ett gäng hk mer än min, jag har 170 hk som ska släpa på 1,8 ton. Inte så värst mycket vrid heller, 240 Nm kanske. Motorn har inte alls samma karaktär som min gamla Omega, den här är väldigt sävlig och gubbig.
Kanske passar mig nu när jag passerat 30 med råge...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare