Daniel Magnusson skrev:
7. Robert G................52.43
8. Filip (Saab 9-3)...... 52.81
Dag 2 (annan bana)
Daniel Magnusson skrev:
2 Fille....................59.7
3 Robert................59.8
Robert, det här får vi göra om vid något fler tillfälle! Kul med lite kamp! Men en tigtare bana då får jag tokpisk!
Skulle vara kul att köra med r-däck, å känna skillnaden.
haha du roger de där tycker ja lät mäktigt.. ja har alltid sagt de å de stämmer jämt.. en riktig bil har mer än 6 cyl å drar mer än 2 liter per mil på landsväg! =)
Wokpanna skrev:Helt fel! En riktigt bil har max 2l cylindervolym och drar minst 2l långkörning!
Vi såg din gamla 200 på crusingen i Eskilstuna förresten. Kul att se lite "kändisbilar"... Den var fin och pös...
Hehe, jag hörde att den var där och gled! Kul att den fortfarande lever!
Den pös förmodligen knappt märkbart om man jämför med när den var i min ägo. Monterade nämligen på en fjutt dump innnan jag sålde den! Behöll den som satt på när jag hade den för killens skull.. Han skulle få så mycket moppe pojkar efter sig med den dumpen!
Bilderna är stora och ligger inte i något album. Så jag varnar känsliga modemanvändare.
Finns bland annat några fina bilder från Martins skärmflyggning. Inte många klubbar som har flygfotobevakning av sina träffar !!! Men Attitude har det !
Bilderna är stora och ligger inte i något album. Så jag varnar känsliga modemanvändare.
Finns bland annat några fina bilder från Martins skärmflyggning. Inte många klubbar som har flygfotobevakning av sina träffar !!! Men Attitude har det !