Så där, hemma efter ett gött mål mat på Max på hemvägen. Denna underbara hamburgerkedja!!
Första gången för mig o mina polare med på Vroom ikväll. För er som inte var där så får ni pallra er dit nästa gång för de var vansinnigt roligt! Sen är de kul o träffa folket me!
Har nog lyckats få ett blåmärke i svanken med av stolarna och allt frenetiskt studsande med.. Nån mer som känner av de??
LotusSamuel-> Vore intressant med o höra nån förklaring till de frenetiska hoppandet.. kan ju inte gärna skratta åt de iaf med tanke på dina tider!
Ivarsch skrev:
LotusSamuel-> Vore intressant med o höra nån förklaring till de frenetiska hoppandet.. kan ju inte gärna skratta åt de iaf med tanke på dina tider!
Jadu, jag hade väl inget att göra.
Man kan väl tjäna nån hundradel på en riktig gokart om man gör så. Men om det hjälper på en slö hyrkart är tveksamt. Men skadar ju inte.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Trevlig träff!. mycket skojjsig. =)
Man hade ju fullt upp att försöka hålla undan alla i finalen. =) där va de ingen idee att försöka slå samuel. =p dom va ju som getingar bakom mej.. haha.
Jag kom till C final...det var roligt, bättre än förväntat...fast där vände jag på nåt vänster...så jag är nog den enda som satsade på att skicka på breeén i finalerna... ....det är livsfarligt att åka amazon med sommardäck.... ....fast som tur är åkte jag inte så långt....=)
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04