Förenade nytta med nöje då generationen före mig tyckte att jag borde städa på gården

Halvtaskig bild innan jag pumpade bakdäcken, men fronten SKRUVADES fast... letade åt en grill där det satt fästen och la dit plasthuven.
Sitter även stötfångare bak på den så den liknar helt plötsligt en Dart...

Om nån av er undrar, det är mycket enklare att montera en instrumentbräda om man är två... speciellt en helt i plåt komplett med el och mätare
Har även fått hem nya coiloverrör och fjädrar till dom nya fjäderbenen, så tog lös en gammfjäder och jämförde... tror nån tänkte lite fel när han beställde..

Nya fjädrarna är 7" långa, hårdhet på 250lbs

Dom passade dock på gamla benen, och var styvare än golf bakfjädrarna
Dämparna som sitter fram är även dom golf, och kommer så bli även i dom andra benen, dessa är ombyggda ala fustech, dom är tömda på olja för bästa chassireaktion.

Grovskiss på fästena till stegarna, ritat liggandes på rygg under bilen... dämparen ska sitta i samma fäste men det blir delat, så man kan göra så det helt omsluter axelröret. Samtidigt som stegarna monteras hade jag tänkt få dit stödhjul också då jag sett alltför ofta vad som händer om man ställer en bil byggd för opreppat på en riktig bana med bra fäste. Lika bra att förbereda sig direkt när det är enkelt, saknar ju golv i skuffen så har ju guldläge att göra plats för stödhjul och bromsskärm innan det är ett golv och en tank ivägen