Hej hej köpte mig en blå fin Quad/atv fyrhjuling igår.
En Adly 300cc går ganska fint faktist och är ruskigt kul att köra med, överallt från asfalt till sumphål.
Inte min men en likadan.....typ
Kommer lite bilder framöver garanterat.
Har varit ute och kört nästan hela dagen idag med BOB på sin Smc 250 Anton the man på BOBs fiddy och en kompis som också har en Adly 300.
Fruktansvär kul är helt slut i kroppen.. men på det i morgon igen
Senast redigerad av 1 Calle Wennborg, redigerad totalt 11 gånger.
Blev inget specielt kört idag, tyvärr. Men blev mer mek, fixade dit mina extraljus så nu fattas bara lite mörker så man kan ställa in dom bra.
Min hastigetsmätare är lite bäng med någon sensor som hälsat hem för när man kommer upp i ca 85 mätarfart så börjar den hoppa runt och till slut landa på 199.
Tog lite bilder så dom kommer nog upp senare när jag ätit.
Angående otränad så sa jag bara att jag va trött, inte att jag hade träningsvärk
Jo dom är trevliga är ju Taiwan maskiner bra mycket bättre kvalle en Kina.
Är t.ex en exakt kopia av en Honda motor.
Priset för min ny va 43 tusen. hade gått 100 mil när jag köpte den, såg ut som ny. Man kan få dom för under halva ny priset om man prutar, finns från 05.
Nu har vi varit ute igen lika kul som vanligt.
Jag hade filat lite i min krök, satt en fet svets i början av kröken... inte optimalt så nu låter den mer iallfall kanske går lite bttre vem vet.
Men det är inget mot Roberts den sköt eld och glödde ur systemet Kommer nog bilder på det senare.
Sjukt roligt att busa runt på sådana här saker. Jag köpte mig en SMC 300 förra året och busade runt på men kom på att jag ville överleva sommaren och sålde den.