Sportproduction 2009
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Styrelseledamot
-
- Styrelseledamot
Inga depå damer?marcus skrev:Vänta bara tills det blir racehelg, då ska vi samsas 3st SV åkare på samma depåplats med dubbla tält och all tänkbar lyx, eller ja lite mer än sist iallafallAdolfsson skrev:Jag bryter av i din tråd med att skriva att det ser lyxigt ut med uppställda hojar och finbilen!

CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Hur så? Är du intresserad av platsen?Adolfsson skrev:Inga depå damer?marcus skrev:Vänta bara tills det blir racehelg, då ska vi samsas 3st SV åkare på samma depåplats med dubbla tält och all tänkbar lyx, eller ja lite mer än sist iallafallAdolfsson skrev:Jag bryter av i din tråd med att skriva att det ser lyxigt ut med uppställda hojar och finbilen!

-
- Styrelseledamot
nejmarcus skrev:Hur så? Är du intresserad av platsen?Adolfsson skrev:Inga depå damer?marcus skrev: Vänta bara tills det blir racehelg, då ska vi samsas 3st SV åkare på samma depåplats med dubbla tält och all tänkbar lyx, eller ja lite mer än sist iallafall

CarlJohan Wennborg
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Tycker jag du ska göra (bägge låter som strålande idéerHenke skrev:Lycka till på premiär racet.
Man kanske skulle köpa sig en SV och göra som du, eller "låna" brorsans en helg.![]()
Kör hårt.

Vi skulle kunna dra ihop ett Attitude långloppsteam annars och börja köra endurance

Då så, premiären närmar sig, bussen är lastad med det mesta jag kan tänkas behöva under en racehleg. Imorgon bär det av mot Anderstorp
Inte annat än att det är lite nervöst, får se om jag återvänder hem i skam eller med högburet huvud
Första målet är ju att hålla mig på hjulen under kvalen och att ta mig i mål på racet, lyckas jag med detta vore det trevligt att inte bli sist och helst inte varvad men det beror ju inte bara på mig så om jag kunde hålla mina varvtider på under 2 minuter och kanske bättra på mina tider neråt 1,55 ser jag det som en framgång.
Återkommer med rapport på söndag

Inte annat än att det är lite nervöst, får se om jag återvänder hem i skam eller med högburet huvud

Första målet är ju att hålla mig på hjulen under kvalen och att ta mig i mål på racet, lyckas jag med detta vore det trevligt att inte bli sist och helst inte varvad men det beror ju inte bara på mig så om jag kunde hålla mina varvtider på under 2 minuter och kanske bättra på mina tider neråt 1,55 ser jag det som en framgång.
Återkommer med rapport på söndag

Ja vad ska man säga, över förväntan får jag nog medge...

Lyckades kapa tiderna på morgonens kval ner till 1.54,015 vilket var 3:e bästa kvaltid i SP
Fick en ganska bra start och låg 3:a de första 5-6 varven, blev omkörd sen men fightades med honom hela vägen in till mål.
Killen som låg 2:a fick bryta med tekniska problem så jag fick på så sätt tillbaks min 3:e plats
Lite synd att jag hade satt på ett för mjukt bakdäck denna helgen bara, blev överhettat och greppet var sisodär. Vem vet, kanske hade blivit en andraplats annars
Lyckades ändå kapa lite till på varvtiderna, 1.53,677 med en hoj som jazzade oroväckande ut ur högerkurvorna
Hade inte kunnat drömma om en sån start på säsongen, 3:e plats i första racet nånsin
Hoppas bara jag kan hålla resultaten uppe under säsongen

Lyckades kapa tiderna på morgonens kval ner till 1.54,015 vilket var 3:e bästa kvaltid i SP

Fick en ganska bra start och låg 3:a de första 5-6 varven, blev omkörd sen men fightades med honom hela vägen in till mål.
Killen som låg 2:a fick bryta med tekniska problem så jag fick på så sätt tillbaks min 3:e plats

Lite synd att jag hade satt på ett för mjukt bakdäck denna helgen bara, blev överhettat och greppet var sisodär. Vem vet, kanske hade blivit en andraplats annars

Lyckades ändå kapa lite till på varvtiderna, 1.53,677 med en hoj som jazzade oroväckande ut ur högerkurvorna

Hade inte kunnat drömma om en sån start på säsongen, 3:e plats i första racet nånsin

Hoppas bara jag kan hålla resultaten uppe under säsongen

Senast redigerad av 1 marcus, redigerad totalt 4 gånger.
-
- Deluxpostare!
Tack tack, jo det känns mycket bra. Som sagt kanske inte riktigt vad jag hade trott när jag åkte till Anderstorp i lördags 
Lite extra kul att vi tre som delade depåtält lyckades ta de första tre placeringarna
Och så en stilstudie till alla mina hängivna fans

Lite extra kul att vi tre som delade depåtält lyckades ta de första tre placeringarna

Allt är till salu för rätt prisAnton_the_Man skrev:grattulerar!!!
e din andra hoj fortfarande till salu?.....

Och så en stilstudie till alla mina hängivna fans