Henke skrev:Den ser rally ut med dom fälgarna. Tyfft
Tack!
Den känns som en jeep me dom där fälgarna och me den profilen. Men de blir nog bra när man får lacka allt som ska lackas för i sommar o sen får man ge sig ut o åka med bilen.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Henke skrev:Den ser rally ut med dom fälgarna. Tyfft
Tack Andreas! De kommer inte bli så mycket mera grejjer än så. Gjorde fäste idag till Shiftlighten, på buren vart den men de blev mycket bra. Kommer bilder på de.Andreas K skrev:det blir bra! Rent och funktionellt som det ska vara i en racebil!
Tackar tackar!Martin Fåglefelt skrev:Ser ju asgött ut. Nu fick jag ju idé på hur jag kan bygga om instrumentbrädan i amaZätan. Tack Nicke.
Gött.
Version ett av Zätan (amazonen), var bara en stor varvmätare, men jag ska nog bygga lite alu nu..Nicke Nyman skrev:Tack Andreas! De kommer inte bli så mycket mera grejjer än så. Gjorde fäste idag till Shiftlighten, på buren vart den men de blev mycket bra. Kommer bilder på de.Andreas K skrev:det blir bra! Rent och funktionellt som det ska vara i en racebil!
Tackar tackar!Martin Fåglefelt skrev:Ser ju asgött ut. Nu fick jag ju idé på hur jag kan bygga om instrumentbrädan i amaZätan. Tack Nicke.
Gött.Bra att man kan hjälpa nån me lite idéer iaf...
MVH // Nicke
Hehe, va hade du tänkt dig?Zleepy skrev:Blir mycket mer race än vad jag hade väntat mig...
Jag ser ju att flitens lampa lyser.
(folkan kanske får stå i sommar då, man vill ju inte bli frånkörd)![]()
Tack Roger!RFC Roger skrev:Heja på med mekandet Nicke. Se upp med järnfilsspån på magnetgivare, jag hade strul med det förra året på P1800:an. Hade slipat lite i närheten och spånen sökte sig till magnetiska prylar. Skapade sporadiska misständningar under belastning. Vet inte om detta även knäckte min MSD tändning men den fick bytas efter att fått spelet under Action Meet!