Satte i tigersågen i frontspoliern i helgen som gick. Håller på att göra en lite råare look på den, tycker att jag lyckades rätt bra!! Ska ha i svart galler i fronten.
Nästa vecka väntar jag leverans av något som kommer förändra utseendet ganska rejält...
När jag kom hem till Österängen igårkväll möttes jag av en irriterande syn! Det stod en likadan röd Del Sol på min gata med vita fälgar oxå!! Jag som tycker att jag har en ganska ovanlig bil ändå.. jag hoppas det bara var en besökare haha
Sen härom veckan var det någon som kastade något mindre föremål på mej o min bil när jag åkte förbi det resulterade i en buckla och repa på höger b-stolpe..
Fälgarna är förresten klara nu, dock upptäckte jag att en av fälgarna var rejält bulig så det skakar lite väl mkt i bilen.. konstigt att det inte kändes förra säsongen då det var samma fälgar jag åkte med då oxå.. Har hört att det ska finnas ett ställe i Habo som fixar fälgar, någon som vet?:)
Nu så är äntligen fälgarna riktade, lackade o fått nya däck. Stripsen är nästan klara, beställde ett par meter till idag. De ska ju givetvis gå över hela bilen så som synes är jag inte klar än..
Tycker personligen att jag fått till en riktigt snygg och egen look på den nu
Stilig bil. Måste vara härligt med en så lätt bil med bra effekt. Min bror hadde en rörramsgokart med saab tvåtaktare bilmotor så jag har fått känna vad vikten har betydelse. Min nuvarande bil är ju en tungviktare Lycka till med fortsättningen.