Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Nä tyvärr inte. Men det är ju precis så jag tänkt mig att det ska se ut. Kul att jag hittade en bild med rätt färg och rätt vinge. Jag kanske ska ha 18", något större frontläpp och sänka lite mer än den på bilden. Annars är det helrätt.Anders Toll skrev:Är det din bil, den sista vita? Snygg i så fall!
Vet ej vad det är för material. Det va nån billig kopia så kolfiber är det ju inte iallafall.Samuel S skrev:Den är ju alltid rätt!
Blev det i kolfiber eller glasfiber?
Kopiera och forlämnga själv? Du har ju rätt förutsättningar...Samuel Lindkvist skrev:Vet ej vad det är för material. Det va nån billig kopia så kolfiber är det ju inte iallafall.Samuel S skrev:Den är ju alltid rätt!
Blev det i kolfiber eller glasfiber?
Nu återstår bara läppen fram. Tycker reigerläppen är lite för liten egentligen.
Jag har en reigerläpp ståendes sen elmia. Den ska kopieras och förlängas var det tänktSamuel Lindkvist skrev: Nu återstår bara läppen fram. Tycker reigerläppen är lite för liten egentligen.
Kul att du är observant. Men du är väl yrkesskadad precis som jag.Daniel Båge skrev:Fina bitar!
Lite frågor bara...
Är det slipad stång eller har du nån härdad sak?
Ska du inte ha en bult av högre kvalité tex 12.9 istället för 8.8?
Är bussningen i rostfritt? Är inte den lite väl hård?
Ja nåt ska man ju lära sig på jobbetSamuel Lindkvist skrev:
Kul att du är observant. Men du är väl yrkesskadad precis som jag.![]()
Har du nån insatsgänga i eller tror du alugängorna håller? De borde ju hålla tycker man, det ska ju inte skruvas i och ur så ofta.Samuel Lindkvist skrev: Det är 7075-T6 som är polerat.
Insexskalle är inte att tänka på eller?Samuel Lindkvist skrev: Det är tyvärr inte så lätt att få tag på 12.9 med sexkantsskalle. Och då bmw har 8.8 på många ställen och det inte blir några dragbelästningar alls så duger det finfint. Förresten så går det inte att ytbehandla 12.9 bultar. Så då kommer dom rosta.
Euhm... Det var hylsan jag menade, men ser ju nu att jag tittade lite för fort...Samuel Lindkvist skrev:Bussning? Det är ett länklager med aluminiumhylsa igenom och en gummitätning. Sitter ledlager i ena änden original på alla 3.2:or.
Jobbar kvar. Millway på raster, kvällar och helger. Alla timmar i veckan är fullbokade och då har jag ändå inte räknat in familjen. Så det börjar bli dags för en åtgärd snart.gzon skrev:Jobbar du bara med millway Samuel eller är du kvar på gamla jobbet samtidigt?