TTman skrev:Tro det eller Ej men jag kanske ska åka på min första Attitude Träff efter 2 år medlemskap...... Beror på väder å om jag får ihopmonterad min TT till söndag!
Då hoppas vi på bra väder för bilmontering. För vi vill gärna se dej och din bil på träffen!
TTman skrev:Tro det eller Ej men jag kanske ska åka på min första Attitude Träff efter 2 år medlemskap...... Beror på väder å om jag får ihopmonterad min TT till söndag!
Då hoppas vi på bra väder för bilmontering. För vi vill gärna se dej och din bil på träffen!
Ska göra mitt bästa, håller på och monterar racechassi från ÖrebroF&Dservice, plus lite ny styling, Vi får se får ligga i garaget i några nätter så kanske kanske..... Annars kommer det väl fler träffar framöver
Känner inte till Horda så jag vet inte vart man skulle stanna där.
Tiderna kan ju vara lite olika beroende på stopp och fart, men om de som ska med längs vägen ser till att vara där vid den tidiga tidpunkten så löser det sig nog.
Synpunkter?
Var i tid på Atollen bara, det finns inget värre än att behöva vänta redan från början så hela min planering går i stöpet.
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
ThomasL skrev:
Känner inte till Horda så jag vet inte vart man skulle stanna där.
Vi kan ta det utanför precis där man åker förbi så slipper ni åka in i centrum. Då är det risk att man fastnar i trafiken eller kör vilse.
Okej, håll utkik efter karavanen då (säkert MASSOR med bilar...) och häng på i slutet bara eller nåt.
Vad gäller Vaggeryd vet jag inte om det blir nåt stopp där, beror lite på om AKarlsson ska med i karavanen. Eller är det flera från Vaggeryd som ska med?
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
Lotus Samuel skrev:Vi kan ta det utanför precis där man åker förbi så slipper ni åka in i centrum. Då är det risk att man fastnar i trafiken eller kör vilse.
Eller, så är risken så stor att man kör förbi ändå även om man tänker åka in så de är nog lika bra de att man åker förbi!!