Info kommer, vi jobbar på det. Under tiden så slutar vi att spekulera det blir bara massa felaktigheter då. Hia er lite ! Som det heter på smålänska....
Håller mig till ytterligheterna - Land Rover Discovery / PWR Seven
Info kommer, vi jobbar på det. Under tiden så slutar vi att spekulera det blir bara massa felaktigheter då. Hia er lite ! Som det heter på smålänska....
Lungen dä BEDA, he jer ba valsn!! Heter de på norrländska...
Vi hade tänkt skicka ut mail om när vi kör o så, karavan serru... Så de är därför!
Adjö!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
TurboNicke meddela gärna vilken väg ni tar.. så kanske man kan haka på sista milen från södertälje Om jag nu fått lådan att sluta läcka olja... annars får jag väl ta brukspråmen
/Daniel Ekström www.eagleracer.com
BMW 318is
SAAB 9000 A50
Hittas oftast på rejsa.nu
DanneT16 skrev:TurboNicke meddela gärna vilken väg ni tar.. så kanske man kan haka på sista milen från södertälje Om jag nu fått lådan att sluta läcka olja... annars får jag väl ta brukspråmen
Hmm, asså vi åker nog inte ens ner till STHLM, vi svänger nog av i Gävle mot Västerås och åker den vägen ner... Men, vi vet som sagt itne än hur vi gör... Men de lär visa sig ska du se... För sist jag kollade så låg Södertälje söder om STHLM...
Adjö!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
TurboNicke skrev:
Ta ledigt på fredagen så slipper du plåga bilen ner...
Fredagen, tror du det räcker
Ja, fredan kanske gör det
Framrutan är på G, ska bara samla ihop lite annat smått å gått...
Låter fint de... =) Ska bli kul o se om den går rent nu hela vägen ner eller om vi ska börja mixtra med tändningen, bäst att ta med sig prylar om man måste dola med en massa där nere, jag ska då ta med mig så jag kan byta turbo, topplockspackning, växellåda och även en motor, man vet ju som sagt aldrig...
ADJÖ!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
TurboNicke skrev:jag ska då ta med mig så jag kan byta turbo, topplockspackning, växellåda och även en motor, man vet ju som sagt aldrig...
ADJÖ!
Jodå, det blir nog att ta med lite grejjer ner... Man kan ju iaf hoppas att man kommer ner och upp på samma motor
Du får ju hyra en fetvagn om du ska ha med hela garaget
Blir kanon det här bara grejjerna kommer...
TurboNicke skrev:jag ska då ta med mig så jag kan byta turbo, topplockspackning, växellåda och även en motor, man vet ju som sagt aldrig...
ADJÖ!
Jodå, det blir nog att ta med lite grejjer ner... Man kan ju iaf hoppas att man kommer ner och upp på samma motor
Du får ju hyra en fetvagn om du ska ha med hela garaget
Blir kanon det här bara grejjerna kommer...
De är väl sagt att nån ska dra släp ner, eller??
De visar sig, bara jag får bilen att gå så ska jag sänka laddtrycket lite, o spara på motorn, de är nog säkrast...
Adjö!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72