GM är inte vad det en gång var... Förr sålde General Motors bara riktiga bilar med gjutjärnsmotorer och bakhjulsdrift, bilar som Chevrolet, Buick och Opel!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Karlsson skrev:GM är inte vad det en gång var... Förr sålde General Motors bara riktiga bilar med gjutjärnsmotorer och bakhjulsdrift, bilar som Chevrolet, Buick och Opel!
Om några år kanske vi får se "Opel Matiz" och "Saab Nubira"
Karlsson skrev:GM är inte vad det en gång var... Förr sålde General Motors bara riktiga bilar med gjutjärnsmotorer och bakhjulsdrift, bilar som Chevrolet, Buick och Opel!
o hemska tanke!
fast GM levererar ju fortfarande en del sköna monster.
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
där min flickvän emma jobbade i Rumänien hade dom en sån fast då daewoo. Den hade inte gått så hemskt långt men den var full av små och större fel och lät hur skraltig som helst. Inget som kändes något vidare.
Jag körde en annan koreansk Chevrolet nåt hundratal mil häromveckan. Kvalitetskänslan överglänste alla andra bilar jag kört som haft Chevrolet-emblem i nosen. Nu säger förstås inte det så mycket...
GM har bestämt att Chevrolet ska fortsätta vara det lägst stående märket i koncernen precis som det alltid varit.
Nu slipper vi ju iaf se en Saab Nubira! verkar som GM ska sälja Saab? hur kommer detta gå...
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu