Bilder: Svenska Rallyt 2008
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Dunderpostare!
-
- Legend!
-
- Dunderpostare!
-
- Megapostare!
Hittade deras bilder på swerally.se :Anders Toll skrev:Och hur får man bra bilder så nära?
http://www.swedishrally.com/se,rally_08 ... ondag.html
Tackar!!sonatarctica skrev:Snygga bilderVa har du för kamera?:)
Har en Sony Alpha 100...
-
- Megapostare!
Okej låter chillDalle skrev:Hittade deras bilder på swerally.se :Anders Toll skrev:Och hur får man bra bilder så nära?
Tackar!!sonatarctica skrev:Snygga bilderVa har du för kamera?:)
Har en Sony Alpha 100...

//Thomas A
Saknar dig Jeppe...
Saknar dig Jeppe...
Dalle skrev:Hittade deras bilder på swerally.se :

Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
-
- Megapostare!
A700 är ju sjukt fin. Föredrar nog den framför Canon 40D egentligen, anser väl bara att Nikons D300 är bättre i den klassenDalle skrev:Nice, har funderat på att byta märke för utbudet till Sony är inte så jätte bra.sonatarctica skrev:Okej låter chillSjälv kör ja Canon
Men det blir nog att jag köper Alpha 700an iaf.. har ju en massa objektiv och sånt som passar Sony så lika bra att fortsätta!

//Thomas A
Saknar dig Jeppe...
Saknar dig Jeppe...
Även jag är väldigt sugen på en A700, Börjar bli dags o byta från 5D nu. Är ni nöjda med A700 eller? Står lite i valet o kvalet att köpa den eller vänta till uppföljaren så man får LiveView oxå. Inte jätteviktigit men ganska trevligt ändå..sonatarctica skrev:A700 är ju sjukt fin. Föredrar nog den framför Canon 40D egentligen, anser väl bara att Nikons D300 är bättre i den klassenDalle skrev:Nice, har funderat på att byta märke för utbudet till Sony är inte så jätte bra.sonatarctica skrev:Okej låter chillSjälv kör ja Canon
Men det blir nog att jag köper Alpha 700an iaf.. har ju en massa objektiv och sånt som passar Sony så lika bra att fortsätta!
För övrigt så har Nikon D300 samma sensor som Sony. Det är ju Sony som gör sensorerna till Nikon...=)
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
-
- Megapostare!
Lite intressant det dära... Nikon presterar ju något bättre bilder enligt testar ( liten markant skillnad ) ...Josef skrev:Även jag är väldigt sugen på en A700, Börjar bli dags o byta från 5D nu. Är ni nöjda med A700 eller? Står lite i valet o kvalet att köpa den eller vänta till uppföljaren så man får LiveView oxå. Inte jätteviktigit men ganska trevligt ändå..sonatarctica skrev:A700 är ju sjukt fin. Föredrar nog den framför Canon 40D egentligen, anser väl bara att Nikons D300 är bättre i den klassenDalle skrev: Nice, har funderat på att byta märke för utbudet till Sony är inte så jätte bra.
För övrigt så har Nikon D300 samma sensor som Sony. Det är ju Sony som gör sensorerna till Nikon...=)
//Thomas A
Saknar dig Jeppe...
Saknar dig Jeppe...
Eftersom jag har Sony nu så passar juh alla objektiv och tillbehör jag har till 700an. Det är därför jag håller mig till Sony. Blir för dyrt att byta allting.Josef skrev:Även jag är väldigt sugen på en A700, Börjar bli dags o byta från 5D nu. Är ni nöjda med A700 eller? Står lite i valet o kvalet att köpa den eller vänta till uppföljaren så man får LiveView oxå. Inte jätteviktigit men ganska trevligt ändå..sonatarctica skrev:A700 är ju sjukt fin. Föredrar nog den framför Canon 40D egentligen, anser väl bara att Nikons D300 är bättre i den klassenDalle skrev: Nice, har funderat på att byta märke för utbudet till Sony är inte så jätte bra.
-
- Megapostare!
Jo de kan ja förstå, har man valt ett märke och har många objektiv så är det ju helt klart bäst att stanna kvar i det märketDalle skrev:Eftersom jag har Sony nu så passar juh alla objektiv och tillbehör jag har till 700an. Det är därför jag håller mig till Sony. Blir för dyrt att byta allting.Josef skrev:Även jag är väldigt sugen på en A700, Börjar bli dags o byta från 5D nu. Är ni nöjda med A700 eller? Står lite i valet o kvalet att köpa den eller vänta till uppföljaren så man får LiveView oxå. Inte jätteviktigit men ganska trevligt ändå..sonatarctica skrev: A700 är ju sjukt fin. Föredrar nog den framför Canon 40D egentligen, anser väl bara att Nikons D300 är bättre i den klassen

//Thomas A
Saknar dig Jeppe...
Saknar dig Jeppe...