Kan ju ej vart ett mer intressant premiärlopp.
Lewis Hamilton var totallt överlägsen, krachade bilar, taktiker som gick fel när säkerhetsbilen kom ut, var nästan mest inntresant när det var 3 varv kvar och både Kimi Räikkönen och Sèbastien Bourdais (grymmt premiärlopp i en uppgraderad fjolåretbil) tvingades bryta, Ferrarikvalitet? .
Roligt när man hörde i teammikrofonen när Hamilton kommit i mål.
- Pretty good driving, do that 17 times more..........
Jag tyckte fartkänslan var mycket störe detta lopp än dom lopp jag sett förut och alltid skönt att se en F1 bil på lite breställ även om det handlade om 1 sek eller så.
Synd man missade det. Jag har lite förhoppningar på att kanske kanske kanske komma iväg på någon tävling live i år. Men det är mycket spargrisen och fruns tålamod ska räcka till...
Men det är viktigt att ha drömmar!
Elias skrev:F1 SUUUGER utan maestro!
Håller fullständigt med! Han var kungen. Utan tvekan den bäste F1-föraren på väldigt länge. Jag har inte tittat så mycket på F1 sedan han slutade. Synd att han slutade 2002.
Sturesson skrev:Synd man missade det. Jag har lite förhoppningar på att kanske kanske kanske komma iväg på någon tävling live i år. Men det är mycket spargrisen och fruns tålamod ska räcka till...
Men det är viktigt att ha drömmar!
Elias skrev:F1 SUUUGER utan maestro!
Håller fullständigt med! Han var kungen. Utan tvekan den bäste F1-föraren på väldigt länge. Jag har inte tittat så mycket på F1 sedan han slutade. Synd att han slutade 2002.
Men jag håller nog på Hamilton nu för tiden.
Jag har väl ungefär samma förhoppningar, vore skoj om man blev ett gäng som man känner på en sån resa.
Sturesson skrev:
Men jag håller nog på Hamilton nu för tiden.
2002 stämmer bra. Jag har träffat honom i verkligheten.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Sturesson skrev:Synd man missade det. Jag har lite förhoppningar på att kanske kanske kanske komma iväg på någon tävling live i år. Men det är mycket spargrisen och fruns tålamod ska räcka till...
Vi var nere 6 pers i barcelona förra året, De kan verkligen rekommenderas, fast när de gällde den tävlingen var nog de flesta biljetterna slut kring nyår tror jag. Vi tog de billigaste biljetterna där man satt i gräs-slänter längs banan. En nackdel är ju att man måste vara där när banan öppnar. Men stämningen var grym där så de var riktigt najs!
Övertala frun!