Vilket bilmärke har de sämsta bilförarna? Hur stor betydelse har en partners bilval i en relation? Och hur gammal är egentligen den genomsnittlige Mercedes-ägaren? Var med i vår undersökning där vi ska ta reda på vilka som är Sveriges största bilnördar.
Vilka är de största bilnördarna?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Vilka är de största bilnördarna?
http://www.automotorsport.se/nyhetsbrev ... %F6rdarna/
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Megapostare!
-
- Dunderpostare!
Tack för det Andreas, Jag kör Chrysler Voyager för närvarande...
/Mats J

/Mats J
Har: BMW 750 -92 Grå, BMW 750 -92 Svart, BMW 750 -91 Grå, BMW ALPINA B12 5,0 -90 Svart, Ford Thunderbird -60, Lincoln Continental MK V -78. Weinsberg Meteor på Fiat Ducato -92, Saab 9-3 SE Sport -99 (krockad), Saab 9-5 1,9 Tid automat -06
-
- Dunderpostare!
Ta inte illa upp Mats. Det är ju skitsvårt. Vad tror du själv?
BMW har nog både förare bland dom bästa och dom som tror att dom är dom bästa utan att vara det och därigenom blir dom sämsta. Hängde ni med?
Oavsett vad vi tycker och tror så måste det ju iaf finnas statistik på vilket märke som är mest olycksdrabbat?
BMW har nog både förare bland dom bästa och dom som tror att dom är dom bästa utan att vara det och därigenom blir dom sämsta. Hängde ni med?
Oavsett vad vi tycker och tror så måste det ju iaf finnas statistik på vilket märke som är mest olycksdrabbat?
-692-
Det märke som man tycker kör sämst hör ju bara ihop med olika erfarenheter.
Jag kan ju lika gärna ha blivit påkörd av 100 chevroletägare som av 100 bmwägare... Man får inte ta det för seriöst...
Jag kan ju lika gärna ha blivit påkörd av 100 chevroletägare som av 100 bmwägare... Man får inte ta det för seriöst...
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu