Helt underbart. Stort tack till hela gänget, och framför allt till Samuel L, som jag åkte med. Fyra dagar med strålande sol, snabba bilar och trevliga människor, blir det bättre?
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Går knappt att beskriva hur lyckad denna resan var! Allt fungerade perfekt, vädret var gött, bilarna gick snabbt, massa grymma bilar, VLN, F1-bilen osv. osv.
Det enda jag irriterar mig över (och det mycket!!) är att jag snackade bort en åktur i en fruktansvärt snabb Lotus Exige Min drömbil!! Föraren lovade mig en åktur om jag kom till bilen. Jag stod femtio meter ifrån bilen och väntade och lyckades missa när han åkte... Det gjorde jag i och för sig för att jag pratade med självaste sierramannen i över 10 minuter
kardanaxel skrev:Tillbaks till verkligheten igen...
Går knappt att beskriva hur lyckad denna resan var! Allt fungerade perfekt, vädret var gött, bilarna gick snabbt, massa grymma bilar, VLN, F1-bilen osv. osv.
Det enda jag irriterar mig över (och det mycket!!) är att jag snackade bort en åktur i en fruktansvärt snabb Lotus Exige Min drömbil!! Föraren lovade mig en åktur om jag kom till bilen. Jag stod femtio meter ifrån bilen och väntade och lyckades missa när han åkte... Det gjorde jag i och för sig för att jag pratade med självaste sierramannen i över 10 minuter
Skönt att höra att han lever
Skönt att höra att allt gick bra! bara önskat att man följt med.
Va det verkligen sol alla dagar
kardanaxel skrev:Tillbaks till verkligheten igen...
Skönt att höra att han lever
Skönt att höra att allt gick bra! bara önskat att man följt med.
Va det verkligen sol alla dagar
Han lever och har skaffat super seven med Cosworth-motor
Håller på att klippa ihop det jag filmade av honom
Har över 5 timmar totalt, så lite film ska jag nog kunna bjuda på... Har tyvärr en massa annat som jag måste fixa först, men några klipp kanske jag kan få ihop...
(Har en fin film från gränsen mellan Dammar och Sverige också)
har haft hur kul som helst, en underbar resa.. mycket kul och bra körning, god mat och trevligt sällskap. har tagit massa bilder får väl lägga upp det när jag hinner
uj uj uj vad man längtar tillbaka. Helt otroligt väder. Körde 16varv totalt. Jag tycker ändå att det blev rätt mycket kört. Men så lästa jag på rejsa att gudmundsson hade kört 58varv eller nåt med sin M3E46. Hur hinner man med det???
Kul att det va så många bilar med millway motorsport grejer på. Jag måste nog starta en filial där nere snart. Men då behöver man ju anställa lite folk. Nån som är sugen?
2008 eller senast 2009 SKA jag ha ett årskort.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Samuel Lindkvist skrev:
Kul att det va så många bilar med millway motorsport grejer på. Jag måste nog starta en filial där nere snart. Men då behöver man ju anställa lite folk. Nån som är sugen?
Då behöver du en snart färdig maskiningenjör till ditt företag
Åhh vad jag längtar tills man kan ha en mer pålitlig bil än en Golf årsmodell 84 så man kan åka ner till tyskland för att lägga några varv Förhoppningsvis är det inte allt för långt bort tills man får ett välbetalt ingenjörsjobb så man har råd med sina dyra hobbys. Konceptet är redan klart (men fortfarande hemligt för allmänheten ), saknar garage och kapitalet
Samuel Lindkvist skrev:uj uj uj vad man längtar tillbaka. Helt otroligt väder. Körde 16varv totalt. Jag tycker ändå att det blev rätt mycket kört. Men så lästa jag på rejsa att gudmundsson hade kört 58varv eller nåt med sin M3E46. Hur hinner man med det???
2008 eller senast 2009 SKA jag ha ett årskort.
Fixa ett garage också när du ändå är igång, så man kan ställa en bil där
Hur gick det med graferna fresten, du kan väl lägga upp några här?
Samuel Lindkvist skrev:Kul att det va så många bilar med millway motorsport grejer på. Jag måste nog starta en filial där nere snart. Men då behöver man ju anställa lite folk. Nån som är sugen?
Du behöver en fotograf!
BOB: Snälla! Byt bakgrundsfärg! Eller länkfärg, men helst bakgrundsfärg.
(Man bör faktiskt kunna läsa länkarna utan att få ont i ögonen )
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.