För att jag får inte plats me skiten annars... vart på ruggit dåligt humör idag när jag skulle försöka greja dit den... de är ju 90graders utgångar på den, icket populärt...
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Nicke skrev:För att jag får inte plats me skiten annars... vart på ruggit dåligt humör idag när jag skulle försöka greja dit den... de är ju 90graders utgångar på den, icket populärt...
Hmmm....så du har inte den med utgångarna neråt??
Om du har den med utgångarna bakåt så får du verkligen problem.
Har du tittat på hur du ska göra på denna hemsida?: http://popeye.rty.nu/
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
har kollat en sidan men jag tar mig inte in där nu... =/ de är lite surt men men, de får funka iaf. Har eventuellt en vinterbil på G så då kan man plocka isär Snaabeln i vinter o skruva. Göra allt de jag vill. =)
Så äre.
Nicke
ps. Går din Saab MYCKET bättre me chip, IC o APC?? ds.
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
såhär ser min ic ut lite för LITEN
men det e ett framtida projekt min 900s är ju inte original utrustad med ic så den jag har kommer från en T8 87a
såhär såg det ut när jag köpte den
Låter fin detta nicke
Va e det för kjolar du menar Aero eller ?
Nu är det ju bara en batteriböj med sen går ju bilen fint.
Själv har jag köpt lite dämpare och en batteriböj + lite annat som jag pillar med .
Jag behöver bara en 9000 intercooler och en massa rör av Maccan och hans skrot, sen kan jag inte göra så mycket mer för jag har ju 8V med skit insprutet allan även kallat K-Jetronic .
Trimma inte sönder bilen nu bara innan sommaren är här.
Ska försöka hålla den fin tills dess... =) Satte inte bara kjolarna idag utan även 9000ic;n oxå, nu är de bara rören som fattas och sen batt.böj, sen blire åka av!
BILD!!!
Over and out!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72