Jo Sturesson förstår att damerna står på kö och har klippkort. Det är som att välja en julgran, man hugger en och sen när man går hem hittar man en som är mycket snyggare... (Säg inte detta till min flickvän!)
323poweremil skrev:
Jo Sturesson förstår att damerna står på kö och har klippkort. Det är som att välja en julgran, man hugger en och sen när man går hem hittar man en som är mycket snyggare... (Säg inte detta till min flickvän!)
Håller med! Det finns alltid en snyggare, julgran alltså.. Men annars så är det faktiskt insidan man går på och då får man hoppas att dom inte är som julgranar! Träiga..
323poweremil skrev:
Känner ingen tjej som skulle vilja känna sig skaffad... hur som helst så är det inte min flickvän på bilden, Sturesson har ju jagat ett tag annars
Emil, vi behöver nog reda ut lite här. Jag jagar inte.. mitt problem är att förklara för de otaliga mängder med kvinnor som dagligen ringer, besöker och ibland även nästan antastar mig, att jag är en seriös man och att jag söker en söt kvinna som gillar dom mörka choklad bitarna i Aladdin-kartongerna... Så är de...
Precis Evve, för att inte tala om alla sms!! Typ 20-25 st om dagen. Och då pratar vi från en och samma person. Annars räknas det inte...
Bröder, livet kan vara tufft. Hörsamma mitt råd. Det är inte alltid guld som blänker..
Sturesson skrev:
Precis Evve, för att inte tala om alla sms!! Typ 20-25 st om dagen. Och då pratar vi från en och samma person. Annars räknas det inte...
Bröder, livet kan vara tufft. Hörsamma mitt råd. Det är inte alltid guld som blänker..
Kan tyvärr inte hålla med där. Jag (ärligt talat) bara svarade som en vänlig och sann gentleman jag är.... Men det är ingen fara, jag är van vid att unga vilsna tjejer med problem, söker sig till män som utstrålar trygghet och värme, dvs bla mig.. Sen mellan dig och mig. Både du och jag vet ju att tjejer är ett opålitligt släkte, vars berättelser och historier bör tas "med en nypa salt"...... Men du behöver ju inte säga det till alla i klubben..
Mvh Sturesson
Om jag hade fattat rätt,, att du har hittat en liten flicka att krama. Det är trevligt det du.
Själv har jag haft min i lite drygt ett år nu, och det känns bara bättre för var dag som går.
Sturesson skrev:
Kan tyvärr inte hålla med där. Jag (ärligt talat) bara svarade som en vänlig och sann gentleman jag är.... Men det är ingen fara, jag är van vid att unga vilsna tjejer med problem, söker sig till män som utstrålar trygghet och värme, dvs bla mig.. Sen mellan dig och mig. Både du och jag vet ju att tjejer är ett opålitligt släkte, vars berättelser och historier bör tas "med en nypa salt"...... Men du behöver ju inte säga det till alla i klubben..
Mvh Sturesson
Kan inte riktigt hålla med där! Det är väl ni killar som skryter om bilar, hastigheter mm, det finns det många levande bevis på i klubben...jag är väl inte sån att jag berättar massa konstiga saker som inte är sant, eller? Hon gör det inte heller! Svälj det du sa nu...