Gissatävling: Gissa vems flickvän?

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Maccan
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Maccan »

Skulle hellre säga att det är synd att låta bli...
Mae
Legend!

Inlägg av Mae »

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ni är då för roliga........................................
Marcus Arvidsson Medlem 241
Regionsombud för södra Sverige :racesmile
Kör: Skoda Superb combi
Miss J
Deluxpostare!

Inlägg av Miss J »

danne skrev:
Miss J skrev:
Maccan140 skrev: Hallå!!! IRONI!!!

Jag förstod det...är inte helt blond...
Det var du senast jag såg dig.
Men hur längesen va inte det du såg mej då?!
Karlsson
Legend!

Inlägg av Karlsson »

Miss J skrev:
danne skrev:
Miss J skrev:
Jag förstod det...är inte helt blond...
Det var du senast jag såg dig.
Men hur längesen va inte det du såg mej då?!
Många "quotes" blir det...
miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Jo Sturesson förstår att damerna står på kö och har klippkort. Det är som att välja en julgran, man hugger en och sen när man går hem hittar man en som är mycket snyggare... (Säg inte detta till min flickvän!) :lol:
Emil Tubbin
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

323poweremil skrev: Jo Sturesson förstår att damerna står på kö och har klippkort. Det är som att välja en julgran, man hugger en och sen när man går hem hittar man en som är mycket snyggare... (Säg inte detta till min flickvän!) :lol:
Håller med! Det finns alltid en snyggare, julgran alltså.. :D Men annars så är det faktiskt insidan man går på och då får man hoppas att dom inte är som julgranar! Träiga.. :D
John
Turbopostare!

Inlägg av John »

Porsche Daniel skrev: Det är jag till vänster på bilden och hon till höger heter Elin.
Åh. En Elin. Trevligt. Elin:ar brukar vara trevliga.. Bra val. Min (?) heter också Elin. Mycket klart bra namn.

Grattis. :P

http://lazzat.mer.nu/bilder/elmia/elin.jpg
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Jo jag vet...
Är väldigt nöjd själv med valet.
John
Turbopostare!

Inlägg av John »

Det hoppas jag, annars lär det ju vara nåt fel... *ler*
Jaja, lycka till på dej. (läs er).
miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Då kan du ju sjunga "drömmen om Elin" för henne. Personligen föredrar jag "drömmen om Emil" istället ehh
Emil Tubbin
Evve
Normal postare

Inlägg av Evve »

Sturesson skrev:
323poweremil skrev: Känner ingen tjej som skulle vilja känna sig skaffad... hur som helst så är det inte min flickvän på bilden, Sturesson har ju jagat ett tag annars ;)
Emil, vi behöver nog reda ut lite här. Jag jagar inte.. mitt problem är att förklara för de otaliga mängder med kvinnor som dagligen ringer, besöker och ibland även nästan antastar mig, att jag är en seriös man och att jag söker en söt kvinna som gillar dom mörka choklad bitarna i Aladdin-kartongerna... :wink: Så är de...
För att inte tala om alla SMS... :D
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Precis Evve, för att inte tala om alla sms!! Typ 20-25 st om dagen. Och då pratar vi från en och samma person. Annars räknas det inte... :D
Bröder, livet kan vara tufft. Hörsamma mitt råd. Det är inte alltid guld som blänker.. :D :D :D :wink:
Evve
Normal postare

Inlägg av Evve »

Sturesson skrev: Precis Evve, för att inte tala om alla sms!! Typ 20-25 st om dagen. Och då pratar vi från en och samma person. Annars räknas det inte... :D
Bröder, livet kan vara tufft. Hörsamma mitt råd. Det är inte alltid guld som blänker.. :D :D :D :wink:
å enligt henne var det inte hon som skrev mest...;)
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Kan tyvärr inte hålla med där. Jag (ärligt talat) bara svarade som en vänlig och sann gentleman jag är.... Men det är ingen fara, jag är van vid att unga vilsna tjejer med problem, söker sig till män som utstrålar trygghet och värme, dvs bla mig.. :D :wink: Sen mellan dig och mig. Både du och jag vet ju att tjejer är ett opålitligt släkte, vars berättelser och historier bör tas "med en nypa salt"...... :wink: Men du behöver ju inte säga det till alla i klubben.. :lol: :roll:
Mvh Sturesson
Johan

Inlägg av Johan »

Grattis Daniel..

Om jag hade fattat rätt,, att du har hittat en liten flicka att krama. Det är trevligt det du.
Själv har jag haft min i lite drygt ett år nu, och det känns bara bättre för var dag som går.
Evve
Normal postare

Inlägg av Evve »

Sturesson skrev: Kan tyvärr inte hålla med där. Jag (ärligt talat) bara svarade som en vänlig och sann gentleman jag är.... Men det är ingen fara, jag är van vid att unga vilsna tjejer med problem, söker sig till män som utstrålar trygghet och värme, dvs bla mig.. :D :wink: Sen mellan dig och mig. Både du och jag vet ju att tjejer är ett opålitligt släkte, vars berättelser och historier bör tas "med en nypa salt"...... :wink: Men du behöver ju inte säga det till alla i klubben.. :lol: :roll:
Mvh Sturesson
Kan inte riktigt hålla med där! Det är väl ni killar som skryter om bilar, hastigheter mm, det finns det många levande bevis på i klubben...jag är väl inte sån att jag berättar massa konstiga saker som inte är sant, eller? Hon gör det inte heller! Svälj det du sa nu... :wink:
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Inte för att skryta, men min "svärmor" sjunger nationalsången innan sverige och kanada spelar hockey ikväll. Häftigt! :P
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Grattis! Kul för henne ...vilken tur att inte du skulle vara med då.. :D :wink:
Skriv svar