40% = för kallt !
trodde de va riktiga men som va med i klubben !
ja ska dit
underbart o stå o se på när puggarna flyger fram där dom hör hemma
tycker dock att 307 e fulare än vad 206an va !
"-Jag var så säker på min sak att jag beställde plogning av torsdagens shakedownsträcka redan i går kväll – berättade den lättade banchefen Johan Magnusson tidigt på torsdagsmorgonen - när hela Värmland äntligen låg under ett vitt fint täcke av snö. Vi nöjer oss med att ploga den sträckan idag så får snön ligga till sig på resten av tävlingssträckorna till kommande natt – fortsatte han.
Snön föll under större delen av natten till torsdagen och även i Karlstad var marken helt täckt av snö. Bilden är tagen kl 05.00 utanför Rally HQ i Karlstad
Oyes!.
Skulle testa kameran lite idag. och vad händer?
skiten funkar inte, börjar få lite panik och åker ner till Scandinavian Photo i Bankeryd.
Förklarar problemet och han föreslår att skicka iväg den på reperation.
Visst säger jag, för jag får väl en lånekamera sålänge antar jag?.
svaret blir nej.
Hur ska jag nu kunna ta kort på svenska rallyt?
Våga vägra Scandinavian Photo. Finns många bättre ställen att köpa på + att man får lånekamera om den går sönder under garantin.
katastrof helt enkelt.
Alltså, det verkar ju bara som att det är problem med det där rallyt. Lägg det i NORRA sverige där det finns rejält med snö....
Skoj att finpajsarna inte vann i år. OBS!!! har många finska kompisar, är INTE rasist, bara svensk rallyfan. Dock ännu värre att positivkonsulterna fick en kille längst upp på pallen.
Kjell Ställ skrev:Alltså, det verkar ju bara som att det är problem med det där rallyt. Lägg det i NORRA sverige där det finns rejält med snö....
Skoj att finpajsarna inte vann i år. OBS!!! har många finska kompisar, är INTE rasist, bara svensk rallyfan. Dock ännu värre att positivkonsulterna fick en kille längst upp på pallen.
Står bara i FIA´s papper att det ska vara ett fruset underlag. så det behöver faktiskt inte vara snö. bara det är fruset.
själv tycker jag att hagfors och runt i kring är perfekt.
Såhär i efterhand så tycker jag att det va ett mycket lyckat rally men mycket roliga sträcker.
Kjell Ställ skrev:Alltså, det verkar ju bara som att det är problem med det där rallyt. Lägg det i NORRA sverige där det finns rejält med snö....
dom dära topp teamen vill inte ha det så långt upp i landet !
finnarna e duktiga, fast tyckte det var bra att Solberg van, om inte mitsubishi gör det så får han göra det !
å det gick jue bra för Carlsson, om han inte skulle kört på den dära stenen så skulle det gå väldigt bra för honom!