Ando skrev:Jag ska åka med
Har du fått i stolarna än Axel?
Nej... men jag har en på garagegolvet som jag sitter lite i då och då
Bilen står på pallbockar sedan några dagar tillbaka. Ska rulla skärmkanterna på fredag för att få in dom nya fälgarna, så igår satt jag dubbelvikt i hjulhusen och skrapade underredsmassa i skärmkanterna från 18.30 - 23.30....
Buren får jag i nästa vecka
Ikväll var jag i Millway motorsports butik och handlade lite
Ando skrev:Jag ska åka med
Har du fått i stolarna än Axel?
Nej... men jag har en på garagegolvet som jag sitter lite i då och då
Bilen står på pallbockar sedan några dagar tillbaka. Ska rulla skärmkanterna på fredag för att få in dom nya fälgarna, så igår satt jag dubbelvikt i hjulhusen och skrapade underredsmassa i skärmkanterna från 18.30 - 23.30....
Buren får jag i nästa vecka
Ikväll var jag i Millway motorsports butik och handlade lite
Det är ju såhär det kommer bli, alla åker till ringen och du daniel, är hemma och tar hand om din fru...
Du kan nog lika gärna sälja RX-7:an till mig billigt (när du har fått igång den)
Det är ju såhär det kommer bli, alla åker till ringen och du daniel, är hemma och tar hand om din fru...
Du kan nog lika gärna sälja RX-7:an till mig billigt (när du har fått igång den)
Maccan skrev:Du ska vara snäll mot din bror, pajk!
En vacker dag står du där också med fru, lägenhet, impoterat japanlik och får inte heller åka till ringen.
Vem ska trösta dig då? Va!?
HA!
Man kan ju ha en tysk fru och en lägenhet vid ringen
Japanlik tror jag inte kommer hända dock
Maccan skrev:Du ska vara snäll mot din bror, pajk!
En vacker dag står du där också med fru, lägenhet, impoterat japanlik och får inte heller åka till ringen.
Vem ska trösta dig då? Va!?
HA!
Man kan ju ha en tysk fru och en lägenhet vid ringen
Japanlik tror jag inte kommer hända dock
Jasså Ando du ska ner för att ragga på ringen du
Och ett japan lik vill ju alla ha egentligen!