Och förut har jag bet er om råd när det gäller bil till mian syrra och svåger och nu är det dags att handla så sissta sjanchen att påverka:
Bilar som är intressant Mazada 626 (combi), Volvo 245
Något mer??????
sen var min svåger sugen på en Toyota F (buss) men efter samråd med Petnoga så ska dom nog glöma den direkt lite vinglig och sladbenbägen när man backar i 20
Som så många gånger förr så handlar det till slut om pengar. Hur mycket vill de betala?
Finns det några speciella krav förutom kombi? (tex 400hk och skinnklädsel)
Köp en Mazda 626!! Det är bra bilar, för bra pengar. Dom har ju mycke lullull som han sa Glenning Dom går mycket snålare än en 245:a (hur man än kör). Min far har en 626:a som är som ny! Men den är en 89:a. Den har inte krånglat mycke. Kanske för att jag inte lånat den så ofta.. Men en sån eller en Honda är ett bra köp.
Sturesson skrev:
Köp en Mazda 626!! Det är bra bilar, för bra pengar. Dom har ju mycke lullull som han sa Glenning Dom går mycket snålare än en 245:a (hur man än kör). Min far har en 626:a som är som ny! Men den är en 89:a. Den har inte krånglat mycke. Kanske för att jag inte lånat den så ofta.. Men en sån eller en Honda är ett bra köp.
Ha, anledningen till att de drar mindre bensin är för att det ÄR mindre och för att motorn är mindre.
Men visa mig en 626 som gått över 40000 mil utan större rep.
Kobban... lille vän. Kan du för en gångs skulle sluta med ditt Volvosnack. Vi förstår att du gillar volvo och acepterar det, men MÅSTE vi älska volvo med?!?! Jag bara konstarterar att 626:an drar mindre bensin och framför allt, framför allt är mycket snyggare än en 245:a enligt mig. Men det säger ju inte så mycket, att va snyggare än 240 serien... Okej!?
En Honda Accord från -90 (tror jag)och framåt finns som kombi med. Dom är faktiskt mycket driftsäkra och normalsnygga. Men porscheDaniels förslag va bra med. Finns många hyfsade bilar om man inte har några speciella krav.