Ibland när man kollar på nyheterna så undrar man om det finns nåt hopp för den här världen bland all skit. Men när Maccan går och köper sig en 6-serie så ser man ett ljus i mörkret.
Vad har du för planer med bilen?
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Maccan överaskade oss rejält på Dannes bröllop när han i lördags gled in med sitt stiliga skepp och drog blickarna åt sig.
Den är väldigt vacker faktiskt!
För första gången så såg jag Maccan i en bil som han verkligen passade i.
Lotus Samuel skrev:
Vad har du för planer med bilen?
Sälja den DYRT!
Nä jag vet inte... det är ju lite att göra med den för att den ska bli 100.
Det krävs omlack på bakskärmar + att "sanera" bort svart färg från allt krom.
Nästa helg ska den gås över med polertrissan, för att få bort alla tvättrepor.
Sedan hade det ju varit kul med lite sänkning och fina, breda fälgar oxå...
Mae skrev:Oj! En bil till!
Hur många bilar har du nu Maccan?
Ehh...om jag säger så....
Jag har ingen 780 längre!
Första gången under min körkortstid som jag inte äger någon Volvo.
Känns MYCKET bra.
Sedan att man fick en Beemer på halsen, det var ju inte mycket bättre... Men, men...
Ibland när man kollar på nyheterna så undrar man om det finns nåt hopp för den här världen bland all skit. Men när Maccan går och köper sig en 6-serie så ser man ett ljus i mörkret.
Bara för att upptäcka att det ljuset är polisen som kommer med söklampa och helikopter...
Som min kompis svarade med släpig Luleådialekt på kommentaren av en Benz-frälst människa i vår församling om att så fort han körde bil så fick han köra om en massa Volvo-bilar hela tiden
Mae skrev:Oj! En bil till!
Hur många bilar har du nu Maccan?
Ehh...om jag säger så....
Jag har ingen 780 längre!
Första gången under min körkortstid som jag inte äger någon Volvo.
Känns MYCKET bra.
Sedan att man fick en Beemer på halsen, det var ju inte mycket bättre... Men, men...
Jepps keps!
Plus att jag fick en fet sedelbunt i mellen... Men efter att ha köpt en kebab och fyra hubba-bubba var pengarna slut, typ.
Jo jag tyckte det att Bmw är nog ganska mycket mera lättsåld än den gamla volvon. Jag känner han som jag bytte med, och vet att den kommer i trygga händer.
Maccan skrev:Jepps keps!
Plus att jag fick en fet sedelbunt i mellen... Men efter att ha köpt en kebab och fyra hubba-bubba var pengarna slut, typ.
Jo jag tyckte det att Bmw är nog ganska mycket mera lättsåld än den gamla volvon. Jag känner han som jag bytte med, och vet att den kommer i trygga händer.
Maccan skrev:Jepps keps!
Helt rätt att byta (upp) från Volvo till BMW!
Vet inte om jag håller med.
Jag slog mig själv till sömns den kvällen...
Nädå Bmw 6-serien är den nog den enda Bmw jag kunde tänka mig,(om ingen kastar en M5 E39 efter mig villsäga ) så jag tänkte att det kunde vara roligt med en sådan...
Fast det roligaste är att chocka alla!