Elima

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Maccan
Legend!
Kontakt:

Elima

Inlägg av Maccan »

Ojojoj!!! Jag är helt slut... Vilken helg det har varit/är! Jag har spenderat de två senaste dagarna i våran mycket stiliga monter på Elmia. Utan att vara allt för blygsam, och det är ju sällan jag är det, kan jag nog säga att vi hade LÄTT en av de bästa montrarna på hela mässa. Detta upptäckte iallafall Bilsport som tog några bilder på oss stiliga gossar som var där.
Många medlemmar tittade förbi, en del bara för att dricka lite kaffe och sitta ner en stund. Andra för att kolla på tok-körningsfilm och käka gratis Ferrarigodis.
Med andra ord: En mycket lyckad mässa.
OBS! Den håller på i moron måndag oxå!
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Elima

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Maccan140 skrev: Andra för att kolla på tok-körningsfilm och käka gratis Ferrarigodis.
Gratis å gratis, för dig ja :wink:
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Mae
Legend!

Inlägg av Mae »

Porsche Daniel skrev: Besök min hemsida:

www.fyvadtröttmanbliravcustomshow.com
Öh! Länken fungerar inte....... :lol: :lol: :lol: :lol:

Jag tycker också att våran monter var bland dom snyggaste på mässan.
Snyggt jobbat!

Jag börjar se fram mot nästa evenemang. Emmaboda och en dag på strippen. Någon som vet vilket datum det är?

/M
Marcus Arvidsson Medlem 241
Regionsombud för södra Sverige :racesmile
Kör: Skoda Superb combi
janolov
Superpostare!
Kontakt:

Inlägg av janolov »

Efter vad vi såg i söndags kanske även ett dansutskott skulle bildas i klubben! :D
miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Tycker också att attitudemontern var en av dom fränaste montrarna på mässan. Annars va det la inte mycke o se... Massa plastkåpor o sånt trams klara man ju sig utan :wink: . Den där Packarden från 30 talet och Austin Seven från -25 va ju klart snygga, fanns även ett par Cadillac (V16) som rörde om bland känslorna. (INTE raggarbilarna!!!)
Emil Tubbin
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Ingen som råkar ha lite snygga och roliga foton så vi stackare som fick vara hemma kan se????
Söderblom
Megapostare!

Inlägg av Söderblom »

Kan bara hålla med och säga att Attitudes monter var en av de snyggaste på hela mässan!!

/David
Mae
Legend!

Inlägg av Mae »

Japp! det gjorde den. Mycket tack vare den "höga" banderollen.
Häftiga filmer som visades. Synd att det var en strålkastare som lyste på duken bara. Man såg så dåligt.

Om jag inte har helt fel för mig så tog Samuel G en del bilder med sin kamera. Så det kommer säkert så småningom.

/Marcus
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det här med dans är nog Sturessons gebit har sett han dansa en gång i PKG i Värnamo. Alla var glada utom ljudteknikern ty det var en stor bas som han gjort till sin scen
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Jag är också väldigt nöjd med mässa,. och framförallt vår monter.
Det känns som att det har varit värt allt arbete!
Men det är klart att man är rätt så seg.

Jag har tagit en omgång bilder, och det har porsche daniel också. Så det kommer dyka upp här på sidan snart.
Diesel Oscar
Deluxpostare!

Inlägg av Diesel Oscar »

Öh Mackan 140!! Hur gick det med Omega 3000:n?? Den var ju inte på gång riktigt??
För övrigt så har jag idag sålt en volvo M41 växellåda till en annan lycklig Mackanmed Amazon. Kul.
Mae
Legend!

Inlägg av Mae »

BMW Samuel skrev: Jag är också väldigt nöjd med mässa,. och framförallt vår monter.
Det känns som att det har varit värt allt arbete!
Men det är klart att man är rätt så seg.

Jag har tagit en omgång bilder, och det har porsche daniel också. Så det kommer dyka upp här på sidan snart.
Låter bra. Det finns säkert inte en enda bild på mig.......denna gången heller :D
GST Spyder

asså hallå....

Inlägg av GST Spyder »

Vi hade faktiskt oxå en cool monter ju...dööhhh.*sägs med blondinsk stockholmsdialekt*.. :D

Nej seriöst...jag tycker att attitudes representanter gjorde ett mycket gott intryck....och ja montern VAR fin;-)
Var kul att träffa lite folk som man bara pratat med på nätet innan och jag tror vi kan göra en hel del tillsammans i sommar:-)

Tack för denna gång och hoppas på att få se er framöver igen.

Mvh/Roger
TXMRacing.com
Raceputten
Postar så det viner...
Kontakt:

Elmia

Inlägg av Raceputten »

Tackar för en underbar påsk helg ! Där vi fick vissa människor att det finns ett kristet allternativ !!
Tycker alla medlemar ska vara stolta över den montern som klubben presenterade !!
Vill även tacka min dans partner för ett mycket trevligt danssteg m.m. timberrrrr !!!!
Er dröm är min vardag !!
Ägare till Yamaha R6 -99,SAAB V4 -72,SAAB 99 -69, Fiat 127 -77
Maccan
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Maccan »

Diesel Oscar skrev: Öh Mackan 140!! Hur gick det med Omega 3000:n?? Den var ju inte på gång riktigt??
För övrigt så har jag idag sålt en volvo M41 växellåda till en annan lycklig Mackanmed Amazon. Kul.
Jodå... Det var nog inte så farligt som jag trodde... Ska byta bränslepumpen se om han startar....
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Ja efter en helhelg vid monter är man ju lite slö.. Men det känndes bra att vi va där. Vi va ju grymmast!
Tack själv Johan. Jag tror vi kan utvekla den ännu mer vid nästa tillfälle. Men man skulle nästan vilja veta vad (eller inte) motorbörsen tjejerna tänkte... :D Du får öva på den där med att slänga båda benen bakåt och koppen framåt. Den är mycket lämplig att börja dansen med... :D
Män ja döu viet va, kammer ifra Haouskvaarna då va...döu viet
Samuel S
Legend!
Kontakt:

asså hallå....

Inlägg av Samuel S »

GST Spyder skrev: Vi hade faktiskt oxå en cool monter ju...dööhhh.*sägs med blondinsk stockholmsdialekt*.. :D

Nej seriöst...jag tycker att attitudes representanter gjorde ett mycket gott intryck....och ja montern VAR fin;-)
Var kul att träffa lite folk som man bara pratat med på nätet innan och jag tror vi kan göra en hel del tillsammans i sommar:-)

Tack för denna gång och hoppas på att få se er framöver igen.

Mvh/Roger
TXMRacing.com
Man får väl ta tillfället i akt att berömma TXM ock så för sin riktig proffsiga monter. Bra jobbat!

Men jag är inte avundsjuk på er för att ha stått hela mässan granne med billjudet. :-))
Visst var ni i centrum. Men hur orkar man bakgrundsljudet i längden?

Hur som helst, vi lärs höras och synas!
Kör hårt!
gstspyder
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av gstspyder »

Tack Samuel..:-)

Vi KOMMER att höras..var så säker..*skratt'

Fartfyllda hälsningar/TXMRacing gm Roger:-)
Josef
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av Josef »

Skriv svar