Elima
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Elima
Ojojoj!!! Jag är helt slut... Vilken helg det har varit/är! Jag har spenderat de två senaste dagarna i våran mycket stiliga monter på Elmia. Utan att vara allt för blygsam, och det är ju sällan jag är det, kan jag nog säga att vi hade LÄTT en av de bästa montrarna på hela mässa. Detta upptäckte iallafall Bilsport som tog några bilder på oss stiliga gossar som var där.
Många medlemmar tittade förbi, en del bara för att dricka lite kaffe och sitta ner en stund. Andra för att kolla på tok-körningsfilm och käka gratis Ferrarigodis.
Med andra ord: En mycket lyckad mässa.
OBS! Den håller på i moron måndag oxå!
Många medlemmar tittade förbi, en del bara för att dricka lite kaffe och sitta ner en stund. Andra för att kolla på tok-körningsfilm och käka gratis Ferrarigodis.
Med andra ord: En mycket lyckad mässa.
OBS! Den håller på i moron måndag oxå!
-
- Legend!
- Kontakt:
Elima
Gratis å gratis, för dig jaMaccan140 skrev: Andra för att kolla på tok-körningsfilm och käka gratis Ferrarigodis.

BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
-
- Legend!
- Kontakt:
Tycker också att attitudemontern var en av dom fränaste montrarna på mässan. Annars va det la inte mycke o se... Massa plastkåpor o sånt trams klara man ju sig utan
. Den där Packarden från 30 talet och Austin Seven från -25 va ju klart snygga, fanns även ett par Cadillac (V16) som rörde om bland känslorna. (INTE raggarbilarna!!!)

Emil Tubbin
-
- Deluxpostare!
Låter bra. Det finns säkert inte en enda bild på mig.......denna gången hellerBMW Samuel skrev: Jag är också väldigt nöjd med mässa,. och framförallt vår monter.
Det känns som att det har varit värt allt arbete!
Men det är klart att man är rätt så seg.
Jag har tagit en omgång bilder, och det har porsche daniel också. Så det kommer dyka upp här på sidan snart.

asså hallå....
Vi hade faktiskt oxå en cool monter ju...dööhhh.*sägs med blondinsk stockholmsdialekt*..
Nej seriöst...jag tycker att attitudes representanter gjorde ett mycket gott intryck....och ja montern VAR fin;-)
Var kul att träffa lite folk som man bara pratat med på nätet innan och jag tror vi kan göra en hel del tillsammans i sommar:-)
Tack för denna gång och hoppas på att få se er framöver igen.
Mvh/Roger
TXMRacing.com

Nej seriöst...jag tycker att attitudes representanter gjorde ett mycket gott intryck....och ja montern VAR fin;-)
Var kul att träffa lite folk som man bara pratat med på nätet innan och jag tror vi kan göra en hel del tillsammans i sommar:-)
Mvh/Roger
TXMRacing.com
-
- Postar så det viner...
- Kontakt:
Elmia
Tackar för en underbar påsk helg ! Där vi fick vissa människor att det finns ett kristet allternativ !!
Tycker alla medlemar ska vara stolta över den montern som klubben presenterade !!
Vill även tacka min dans partner för ett mycket trevligt danssteg m.m. timberrrrr !!!!
Tycker alla medlemar ska vara stolta över den montern som klubben presenterade !!
Vill även tacka min dans partner för ett mycket trevligt danssteg m.m. timberrrrr !!!!
Er dröm är min vardag !!
Ägare till Yamaha R6 -99,SAAB V4 -72,SAAB 99 -69, Fiat 127 -77
Ägare till Yamaha R6 -99,SAAB V4 -72,SAAB 99 -69, Fiat 127 -77
Jodå... Det var nog inte så farligt som jag trodde... Ska byta bränslepumpen se om han startar....Diesel Oscar skrev: Öh Mackan 140!! Hur gick det med Omega 3000:n?? Den var ju inte på gång riktigt??
För övrigt så har jag idag sålt en volvo M41 växellåda till en annan lycklig Mackanmed Amazon. Kul.
Ja efter en helhelg vid monter är man ju lite slö.. Men det känndes bra att vi va där. Vi va ju grymmast!
Tack själv Johan. Jag tror vi kan utvekla den ännu mer vid nästa tillfälle. Men man skulle nästan vilja veta vad (eller inte) motorbörsen tjejerna tänkte...
Du får öva på den där med att slänga båda benen bakåt och koppen framåt. Den är mycket lämplig att börja dansen med...
Män ja döu viet va, kammer ifra Haouskvaarna då va...döu viet
Tack själv Johan. Jag tror vi kan utvekla den ännu mer vid nästa tillfälle. Men man skulle nästan vilja veta vad (eller inte) motorbörsen tjejerna tänkte...

Män ja döu viet va, kammer ifra Haouskvaarna då va...döu viet
asså hallå....
Man får väl ta tillfället i akt att berömma TXM ock så för sin riktig proffsiga monter. Bra jobbat!GST Spyder skrev: Vi hade faktiskt oxå en cool monter ju...dööhhh.*sägs med blondinsk stockholmsdialekt*.. :D
Mvh/Roger
TXMRacing.com
Men jag är inte avundsjuk på er för att ha stått hela mässan granne med billjudet. :-))
Visst var ni i centrum. Men hur orkar man bakgrundsljudet i längden?
Hur som helst, vi lärs höras och synas!
Kör hårt!