Kan ni utveckla lite? Vad är så dåligt att ni avråder från att köpa från chromefalgar.se?
Jag försvarar dem inte, jag har inte ens en åsikt i frågan, det är därför jag är nyfiken.
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Kan ni utveckla lite? Vad är så dåligt att ni avråder från att köpa från chromefalgar.se?
Jag försvarar dem inte, jag har inte ens en åsikt i frågan, det är därför jag är nyfiken.
Jag ringde dem när jag skulle handla fälgar till min Passat. Ställde några helt vanliga frågor, men de gav mycket oseriöst intryck genom att bland annat säga att däck som Diamondback etc. var lika bra som Michelin... När man ställde några motfrågor blev tonen genast otrevlig och han var angelägen att avsluta samtalet snabbt. Priset var ok, men jag fick ett par helt nya original BBS för samma pengar på blocket. Såå mycket bättre affär.
Petrus
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
BBS har jag goda erfarenheter av. Vad är det till för bil?
OK!
Jag krängde på vinterdäck på 17 tums orginalfälgarna och vill ha lite större sommardäck. 18 eller 19, det är frågan. Jag räknar med att göra mitt första besök på Nürburgring nästa sommar och vill inte tulla på däcken. Gissar att findäck blir mycket dyrare i 19 än arton?