Jag tycker att det var en riktig höjdare faktiskt!
Gör gärna om det fler gånger... Men det var inte direkt lätt, det var det inte.
Ja ja.. ni får se bilder snart från det.
Det var la roligt att det var roligt!
Grattis till dom förträffliga vinnarna!
Vi från tävlingsledningen har dock ett par upphittade saker: en hasplåt (plast) upphittad 4 mm V Kråkeboån, samt en navkapsel till Volvo upphittad på "Fallafyran". Men ni får hämta dom själv! Om det finns intresse kanske det blir en orientering till framåt vårkanten vi skall då försöka att planera tidsåtgången lite bättre....
Klart roligt!! Ser redan fram mot nästa gång. Då ska vi köra ännu fortare =)Då får nog tävlings ledningen läga en lite mer kuperad bana.=) Jag körde ju runt banan med min lite lagom sänkta merca (visserligen tog de ju i en gång.. rejält!!) =) Än en gång otroligt kul!! 10p av 10 möjliga..
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Sturesson den 2001-11-12 22:43 ]</font>
Jag tycker inte heller man ska använda det, men så var det i alla fall. Det går kanske att ställa in men det kan jag inte. Kanske lär jag mig det på min labb i morgon, fast det betvivlar jag... Tänker ju bara på en massa annat när jag labbar, typ grusvägar på hökensås, om man kan hoppa med bilen innan rondellen i Bankeryd eller varför det luktar bränt om bromsarna varje gång jag kommer hem. Det är ju roligare att tänka på sånt en en massa Linux och Unix kommandon. Eller?
Det var ju bara Ekdal & Bengtsson som gjorde, alla andra hade ju kört mer eller mindre fel.
Men vi kan ju rösta på bästa (sämsta) dekoration av bil.
Min favorit är cittran med värmelåda för matdosor i handsfacket, och takräcket fastmonterat i bakdörren istället för dropplisten