jag vet att detta är en motorvlub och att detta inte alla har med bilar o göra men för oss som älskar skidor så är det ett måste...
Det är ett underbart skidspel...instruktionerna är på finska så jag kör en kortvariant här...
Åk iväg med Space. Ladda med Space, styr med pilarna. släpp space när du ska hoppa o gör nått trick med z,x,c,v...
On 2002-02-04 21:17, Z3 Viktor wrote:
Hon ljuger!! Hon tycker att det är kul!! Är hennes brorsa... hon spelar det på min dator... tro mig!! hon tycker det är kul!!
Viktor...hur ofta har ja spelat det? Hmm...nä, just det!! det enda som va kul va ju att göra bilen!! ååååå...
Ehh... fråga bara. Vilket spel är det ni snackar om när ni skriver rekord? Bilspelet kommer jag inte ihåg vad jag hade men på skidspelet är jag upp i 16600 min kompis är uppe i 19600... Jag ska spöa honom... det är bara en tidsfråga...
/Josef
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige MINA BILDER
Josef skrev:
Ehh... fråga bara. Vilket spel är det ni snackar om när ni skriver rekord? Bilspelet kommer jag inte ihåg vad jag hade men på skidspelet är jag upp i 16600 min kompis är uppe i 19600... Jag ska spöa honom... det är bara en tidsfråga...
/Josef
Förlåt!
Trodde man hade lyckats med något igår, när man var hemma sjuk. Jag har upptäckt en bugg i spelet däremot. Om man åker in fakie till första hoppet och gör en Seaman backflip. Då kan man inte ladda mer, alltså med mellanslag. Det är synd...