Här har man köpt en diesel för att motorn aldrig slutar funka på dom... jo det gör dom visst. Iallafall om jag äger dom. Fast det är väl den dära eländes elektroniken som dom envisas med att trycka ner i nya maskiner... fast den egentligen inte behövs på en diesel. Ja, iallafall så har den stannat 4 ggr den här veckan och om man väntar 1 minut ungefär så går den i gång igen. Trodde först att det kunde vara startspärren men den ska ju bara aktiveras vid start o så borde ju varningslampan till den lysa. Har även bytt bränslefiltret. Nä, blir nog bara att lämna in och sedan ringa lönekontoret och säga åt dom att sätta in kommande löner på volkswagen-verkstadens konto. Jag tycker inte om det..... jag tycker inte om det alls. (med Greger-ton i rösten)
Denna tråd kanske borde ligga under säljes, jag hör av mig när jag vill att ni flyttar den.
Strul med dieseln... suck
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Strul med dieseln... suck

Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99

Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97

Kona Kahuna -03
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Nu har verkstaden hittat felet, ett relä för styrdonet som hade spruckna lödningar ställde visst till besvär. Gick på 855:- att fixa och det värsta är att man får väl anse det billigt. Allt under tusen är billigt på en verkstad. Men nu ska förhoppningsvis bilen funka fint i ytterliggare några tusen mil.

Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99

Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97

Kona Kahuna -03