hej!
Undrar om CC idag ingår i attitudes verksamhet? utskott?
MVH gunnar
Christian Cruisers
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
Re: Christian Cruisers
Självklart är CC en del av vår klubb och dessutom en mycket viktig del.Gunnar skrev:hej!
Undrar om CC idag ingår i attitudes verksamhet? utskott?
MVH gunnar
Tyvärr är det inte riktig någon från forna CC som är sugen på att vara kontaktperson till styrelsen så vi kan ordna lite träffar och träffas som man gjorde förr i CC. Om du är en bra kontaktperson eller känner någon som är lämplig som det, får du mycket gärna skicka ett "pm" till mig eller maila någon i styrelsen snarast.
Vi har ju vårat årsmöte första lördagen i mars och det vore lämpligt att ha ett namn till dess färdigt då.
Mvh Sturesson
Re: Christian Cruisers
Hej!
Efter träffat en som är medlem och diskuterat, så kändes det att det var dags att gå med i attitude. Är intresserad hur det stod till med CC.
Känns ibland som det skulle vara bra om det kanske kom in någon "yngre" kontaktperson, som kanske ej varit medlem tidigare med ny energi och ideer. bara en tanke!
Skickar ett PM om jag hör någon som är intresserad! Själv har jag ej det intresset att vara kontaktperson!
Gud välsigne er!
MVH gunnar
Efter träffat en som är medlem och diskuterat, så kändes det att det var dags att gå med i attitude. Är intresserad hur det stod till med CC.
Känns ibland som det skulle vara bra om det kanske kom in någon "yngre" kontaktperson, som kanske ej varit medlem tidigare med ny energi och ideer. bara en tanke!
Skickar ett PM om jag hör någon som är intresserad! Själv har jag ej det intresset att vara kontaktperson!
Gud välsigne er!
MVH gunnar
-
- Deluxpostare!