Har ni några frågor, tips eller annat kul att berätta så säg till!
MVH // Nicke (Trimgalen!!!)

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Sakta i backarna!!!Nicke skrev:Givetvis så ställs trycket upp på wastegaten oxå.
Har ni några frågor, tips eller annat kul att berätta så säg till!
Intercooler är bra! Fixa det du, om inte redan har det så tycker jag att du ska fixa dit en extra fläkt bredvid din kylarfläkt. Det sitter en där på bilar med AC.Nicke skrev:Intercooler på ingående...Nicke...
Precis, att ta bort katten är marginellt.Magnus K skrev:Och jag ger tipset att en orginal-katalysator inte bromsar så mycket luft som du tror, att ta bort den ger bara marginellt mycket mer kraft i motorn. O så blir miljön mycket gladare!
jag e inte så grymm på trim tips men e det styling som gäller så ska du fråga mig... som du ser på blue !Nicke skrev:APC på ingång! =) Känns bra att efter allt letande äntligen fått tag i en. Ska bli kul att montera o sen se va som händer... =)
Tack än en gång för alla bra tips!
Nicke
Nej det är du inte. Jag har hellre en bil som går lite saktare och är snygg än en bil som är ful och går fort.saabturbo skrev:då e jag nog den ända som tycker tvärtom !!
nae men det får ju inte vara en as stylad bil osså en kass motor men men hellre så än ha en bil som e ful men med grymm motor !
e jag ensam om detta ??
aaaaaaah min polare o saab har du oxå !! det e för bra !!Mae skrev:Nej det är du inte. Jag har hellre en bil som går lite saktare och är snygg än en bil som är ful och går fort.saabturbo skrev:då e jag nog den ända som tycker tvärtom !!
nae men det får ju inte vara en as stylad bil osså en kass motor men men hellre så än ha en bil som e ful men med grymm motor !
e jag ensam om detta ??