Maccan skrev:Nä hur skulle det se ut...
Skit samma, hoppas det blir en bra match iallafall.
Om du går längst bort i vippen så brukar Linda hänga där.
Sen är det rätt tufft att stå 2meter ifrån expertpanelen i direktsändning. Bara att ta ett kliv frammåt så är du med i TV. Fast dom kan nog bli sura då.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Sen är det rätt tufft att stå 2meter ifrån expertpanelen i direktsändning. Bara att ta ett kliv frammåt så är du med i TV. Fast dom kan nog bli sura då.
Hehe, kan ni inte försöka få med lite smygreklam?
"www.attitudemotorclub.com - När man vill vara sig själv för en liten stund"
Sist jag va där mötte jag Arne Hägerfors och Ankan Palmström. Sedan sa jag hej till Curre Lindmark oxå.... Men han var ohövlig och besvarade inte min hälsning.
Sist jag var där, semifinal 5, så stod jag o min brukare o pratade med en vakt ute i korridoren när matchen börjat. Då kommer en blondt bombnedslag fram o frågar vakten på finlandssvenska: Jo, johan har fixat biljetter åt mig men jag vet inte vart, kan du visa mig. Jovisst sa vakten. Då var det Linda Lampenius som stod en halvmeter från mig!!! Jag hade oxå kunnat visat henne.
Jag sitter här och lyssnar på diverse hv-låtar och låten som spelas när Hv71 kommer in på isen!
Är väldigt taggad inför matchen ikväll!
Och så har jag fixat biljett tills på måndag!
Lotus Samuel skrev:Får väl grattulera Färjestad. Men det skulle stått 2-0 i första perioden för pucken va ju solklart inne. Ganska avgörande miss av dommaren.
enligt kameramännen o de som kollade p¨å montitorerna var den ju inte inne heller men såg du de så ........
Lotus Samuel skrev:Får väl grattulera Färjestad. Men det skulle stått 2-0 i första perioden för pucken va ju solklart inne. Ganska avgörande miss av dommaren.
enligt kameramännen o de som kollade p¨å montitorerna var den ju inte inne heller men såg du de så ........
När pucken tar honom i midjan och han glider in med minst 20cm med hela den ytan där pucken låg så är det ju självklart inne. Dommaren kunde inte avgöra och valde att inte dömma mål. Hade det stått 0-1 till färjestad och då hade han dömt 1-1, det kan jag sätta pengar på. Men han ville helt enkelt inte avgöra matchen genom att va tveksam. Så ligger det till. Annars va Färjestad bättre det kan jag hålla med om. Men det kunde också sett annorlunda ut.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé