Själv så jobbar man hela helgen Men det ger ju iaf klirr i kassan
Så jag antar att man bör gå å lägga sig snart!
Hoppas att ni andra lyckats hitta på mer än mig!
Glad påsk!
Jag tror jobba var den bästa grejen att göra en sådan här klassisk midsommar.
Regn regn och så lite mera regn, Var på Torp och såg inte ens en midsommarstång
Men en Porsche 911 ägare såg man i alla fal
Här uppe var det lite halv kasst väder mitt på dagen men nu i kväll så har det vart toppen! Å som ni kanske vet så går typ inte solen ner här, det är som mörkast nu och det är nästintill dagsljus ute, som en kraftigt molning dag! Sååå skönt!
har precis kommit hem från en liten fisketur. riktigt skönt ute fast nån mindre regnskur då och då. Inte många som högg heller men som sagt trevligt ändå.
Jag har spelat CS och druckit Coca-Cola! Näe... Kanske inte, men sen jag kom hem från Ralingsås så... fast jag hade ingen cola hemma.... tyvärr... Ska nog gå och lägga mej snart...
På Nyhem dansade man hedniska danser runt en erigerad manslem.
Den fanns nog där, men inget jag orkar stå och frysa och bli våt för
När man var liten var det ju jämmt sol och man skuttade runt som groda runt stången
Jag tvättade och vaxade motorcykeln, bytte olja i den och å blev det även en liten motortvätt. Sen körde jag runt i stan lite och insåg att folk var nån annanstans än där.
Kona Kahuna -03
själv är jag i rumänien med 30plus stålande sol inte ett moln på himmelen.. plus midsommarstång.... har ju haft så här fint väder dom senaste 3månaderna.. fast jag fick inga jordgubbar för att säsong är över för att det är för varmt.......
själv var ja i sollentuna o redigera en film för bröllopet som ja var på i lördags.. så midsommar gick oss helt förbi. Tog 16 rullar film dagen efter.. mest 36:or..
roligaste var nog att många trodde man var proffs o jobba med o fota.. hehe.. kul.. Men ja hade ju två feta kameror så de kan ju ha gjort lite till intrycket!
Neider skrev:Jag tror jobba var den bästa grejen att göra en sådan här klassisk midsommar.
Torp! Där var jag med....
Det fanns visst en midsommarstång! Den restes i parken kl 17.30!
Neider skrev:Jag tror jobba var den bästa grejen att göra en sådan här klassisk midsommar.
Torp! Där var jag med....
Det fanns visst en midsommarstång! Den restes i parken kl 17.30!
Jo men jag orkade inte stå kvar och fryssa medans den restes:-)
men bra möten var det i alla fall.